Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#22271Nedodání zboží od zaří 2017

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2018, před 7 lety

Věra Věnečková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne začátkem září 2017 jsem si objednala od společnosti Jena Nábytek obývací stěnu vč. konferenčního stolku. Celé zboží jsem ihned zaplatila. Po neskutečném množství urgencí jsem obdržela v listopadu obývací stěnu bez stolku. Dnes je 15.3.2018 a konferenční stolek stále nemám. Začalo to tím, že zboží bylo po dodání na sklad poškozeno. Mnohokrát jsem volala na infolinku, psala na reklamační oddělení, slíbí mi, že zavolají zpět a nikdo se neozve. Prosím o prošetření této záležitosti. Škoda, že jsem si nepřečetla recenze před nákupem. Děkuji mockrát za prověření.


Požadované řešení

Dodání zboží a adekvátní kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2018 10:59, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2018 12:54, před 7 lety

Vážená paní Věnečková,

velmi se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou.
Přijměte prosím kompenzaci, kterou zasíláme v soukromé zprávě.

Pevně věříme, že během Vašeho příštího nákupu se nám podaří přesvědčit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.

Děkujeme.

S pozdravem

OKAY CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 18:07, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 14:51, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.