Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
15.3.18 v 17 hod. přijel vozem se slovenskou RZ zástupce k našemu domu, požadoval smlouvy na odběr energií, odmítl prokázat totožnost nějakým služebním průkazem, tvrdil, že jsme překročili krajský průměr odběru a proto nám najde jiného dodavatele. Žádal podepsatnsmlouvu obratem, kterou jsem ale nepodepsal, protože obsahuje nedohodnuté smluvní pokuty a odměny, o kterých mi ale zástupce tvrdil, že je nebudou účtovat, že je to jen formalita.
Firma by se měla vyvarovat nekalých obchodních praktik
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na https://www.coi.cz/podatelna/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.