Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22275Chybějící vagon první třídy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2018, před 7 lety

Petr Minařík

Znění stížnosti

Dne 13. 3. ve vlaku hutník odjizdějícího v 18:24 z Prahy hlavního nádraží jste nezajistili připojená vagónu první třídy.
Je faktem, že toto se stává pravidelně a poskytnutý voucher neřeší moji situaci.


Produkt

prvni trida vozu


Požadované řešení

Nápravu stavu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 07:35, před 7 lety

Kategorie vlaků včetně jejich vybavení specifikuje příloha č. 6 Smluvních přepravních podmínek viz https://www.cd.cz/assets/info/cim-se-ridime/sppo-zmena-12_cb.pdf

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.

Pokud se spotřebitel domnívá, že se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky, pak může zvážit podání podnětu pro porušení zákona o ochraně spotřebitele dozorovému orgánu v dané oblasti České obchodní inspekci. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2018 16:15, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.