Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13. 3. ve vlaku hutník odjizdějícího v 18:24 z Prahy hlavního nádraží jste nezajistili připojená vagónu první třídy.
Je faktem, že toto se stává pravidelně a poskytnutý voucher neřeší moji situaci.
prvni trida vozu
Nápravu stavu
|
Tweet |
Kategorie vlaků včetně jejich vybavení specifikuje příloha č. 6 Smluvních přepravních podmínek viz https://www.cd.cz/assets/info/cim-se-ridime/sppo-zmena-12_cb.pdf
Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.
Pokud se spotřebitel domnívá, že se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky, pak může zvážit podání podnětu pro porušení zákona o ochraně spotřebitele dozorovému orgánu v dané oblasti České obchodní inspekci. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.