Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22281Odstupenie od zmluvy a vrátenie finančných prostriedkov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2018, před 7 lety

Janka Beňušová

Znění stížnosti

10.2. 2018 som sa zaregistrovala na zoznamke a zaplatila sumu 149,- kč na skušku , poplatok na jeden mesiac. Sumu som platila cez internet kartou. Nasledne si spoločnosť 10.3.2018 stiahla z mojej karty sumu 2.247,- kč.
Spoločnosti som pisala niekoľko emailov ale prišla mi odpoveď že musim ukončiť premium členstvo. Emaily boli adresované : zakaznickyservis@academic-singles.cz
Snažim sa ho ukončiť , ale či sa mi to darí neviem. Pišem im na email a opatovne žiadam o zrušenie členstva a o vrátenie financii. Kartu som dala okamžite zablokovať, a v banke som podala reklamaciu na neopravnené stiahnutie financii s mojej karty. Či sa to posunie ďalej neviem , ale chcem toto členstvo ukončiť a určite financie chcem spať.


Produkt

Automatické prodloužení Premium členství na Academic Singles


Požadované řešení

Požadujem ukončiť členstvo v spoločnosti a to ihneď a tiež požadujem :
Okamžité ukončení Premium účtu,bez nároku využívat zbylé předplatné.
Smazání profilu na BE2/Academic Singles.
Smazání veškerých mých údajů z databáze BE2/Academic Singles.
Žádné další nárokování plateb ze strany BE2/Academic Singles.
Částku 2247 korun POŽADUJI vrátit!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2018 11:24, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2018 14:01, před 7 lety

ID: C4ASPC94


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.4.2018 16:57, před 7 lety


Janka Beňušová

Dobrý deň.
Ano kontaktovalo ma oddelenie pohľadávok . Moje Premium členstvo mi zrušili, ale finančné prostriedky v sume 2.247,- kč som nemala pripisané na účet. Ďna 10.3.2018 si spoločnosť z mojej karty odpisala uvedenú sumu. Po zistení že mi finančné prostriedky odpisali som zablokovala kartu a následne informovala banku a podala reklamáciu ohľadom odpisania sumy 2.247,- kč. Do dnešného dňa som nedostala vyjadrenie. Nemám ani uvedenú sumu a už ma kontaktuje oddelenie pohľadávok spoločnosti Academic singles.
Ako som už písala , sumu 149,- kč som zaplatila na jeden mesiac - na skúšku. Pri platbe sa objavili dva sposoby platby - z karty , alebo SMS-správou. Podmienky o ktorých spoločnosť píše neboli pri uvedenej platbe. V tom prípade keby som ich tam videla, nezaplatim si ani poplatok 149,- kč. Nie som jedina ktorej sa to stalo , prešla som možno všetky sťažnosti a každý prípad rovnaký. Je možne že sa takéto niečo deje ? Na skúšku zaplatite 149,- kč - ale následne za tri mesiace je to už 2.247,- kč. Ja osobne si myslím, že musí byť sposob ako ziskať sumu ktorú spoločnosť bez vedomia odpisala z karty. Ale tiež si myslím, že určite je tiež sposob ako takéto niečo zastaviť, aby do budúcna sa spoločnosť neobohacovala na úkor pracujúcich ľudi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2018 08:39, před 7 lety

ID: C4ASPC94


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil/-a s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 10/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.4.2018 15:38, před 7 lety


Janka Beňušová

Dobrý deň.
Nie som si vedoma že som súhlasila s obchodnými podmienkami spoločnosti Academic singles , pretože pri platbe 149,- kč sa tieto podmienky nezobrazujú. Ak by pri platbe na skúšku bolo napísané že mi bude následne odpísaná suma 2.247,- kč z mojej karty určite by som neplatila ani len ten minimum. Mesačna platba mi končila 10.3.2018 vtedy som bola rozhodnuta že profil ukončim a aj sluby spoločnosti ) ale už ten deň ( bola to sobota ) som mala platbu stiahnutu. Okamžite som reagovala emailom na spoločnosť Academic singles, po niekoľkých dňoch mi prišiel vygenerovaný email ( tak ako všetkým ) a stále ma odkazoval aby som ukončila Premium členstvo. Toto nebolo jednoduché ukončiť. Pretože som nekomunikovala s konkrétnou osobou ale asi len s PC. Fax a list nebolo treba posielať pretože na internete som sa dočítala že adresat faxu a adresy nie je doručitelna. Bolo by zbytočne posielať list a čakať. Až na nespočetné množstvo emailov mi spoločnosť Premium členstvo ukončila. Na uvedený profil nechodím. To že tam je uvedený email, nick ...to je len vygenerovane z mojej strany a nevadi mi že to tam bude. Čitam všetky sťažnosti na internete na spoločnosť Academic singles a pevne verím že sa táto záležitosť porieší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2018 14:15, před 7 lety

ID: C4ASPC94


Dobrý den.

S VOP Academic singles jste souhlasila v rámci procesu své registrace na stránce - bez tohoto kroku není registrace možná.

V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě čtyř dnů před prodloužením zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s přiloženou Výpovědí, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.4.2018 15:41, před 7 lety


Janka Beňušová

Dobrý deň
Ja budem musieť uzavrieť sťažnosť. Pretože zo strany spoločnosti Academic singles je to len preposielanie emailov . Všetky sú rovnaké a stále to isté. Nie len u mojej sťažnosti ale u všetkých ktoré som prešla - je ich veľa - 700...800 ? A všetko rovnaké . Či je to sťažnosť alebo vygenerované emaily spoločnosťou Academic singles .
Dodatok z mojej strany :

Aby mohla být smlouva prodloužena, musí o tom být spotřebitel informován jasně, viditelně a srozumitelně před samotným uzavřením smlouvy – pouhá informace o automatickém prodloužení smlouvy ve všeobecných obchodních podmínkách není dostačující. Bohužel, většina seznamek tuto informaci před uzavřením smlouvy poskytuje, byť je psána malým nevýrazným písmem, a jejich provozovatelé považují takto poskytnutou informaci za dostačující. V mimosoudní rovině je proto velmi těžké dosáhnout pozitivního výsledku.

Takisto mějte na paměti ze pokud moje osobní údaje chcete poskytnout nějaké třetí straně ( kromě soudu ČR a SR ) tak stím nesouhlasím . Ani som nikdy nesouhlasila

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2018 23:46, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.