Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
10.2. 2018 som sa zaregistrovala na zoznamke a zaplatila sumu 149,- kč na skušku , poplatok na jeden mesiac. Sumu som platila cez internet kartou. Nasledne si spoločnosť 10.3.2018 stiahla z mojej karty sumu 2.247,- kč.
Spoločnosti som pisala niekoľko emailov ale prišla mi odpoveď že musim ukončiť premium členstvo. Emaily boli adresované : zakaznickyservis@academic-singles.cz
Snažim sa ho ukončiť , ale či sa mi to darí neviem. Pišem im na email a opatovne žiadam o zrušenie členstva a o vrátenie financii. Kartu som dala okamžite zablokovať, a v banke som podala reklamaciu na neopravnené stiahnutie financii s mojej karty. Či sa to posunie ďalej neviem , ale chcem toto členstvo ukončiť a určite financie chcem spať.
Automatické prodloužení Premium členství na Academic Singles
Požadujem ukončiť členstvo v spoločnosti a to ihneď a tiež požadujem :
Okamžité ukončení Premium účtu,bez nároku využívat zbylé předplatné.
Smazání profilu na BE2/Academic Singles.
Smazání veškerých mých údajů z databáze BE2/Academic Singles.
Žádné další nárokování plateb ze strany BE2/Academic Singles.
Částku 2247 korun POŽADUJI vrátit!
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: C4ASPC94
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles.
Dobrý deň.
Ano kontaktovalo ma oddelenie pohľadávok . Moje Premium členstvo mi zrušili, ale finančné prostriedky v sume 2.247,- kč som nemala pripisané na účet. Ďna 10.3.2018 si spoločnosť z mojej karty odpisala uvedenú sumu. Po zistení že mi finančné prostriedky odpisali som zablokovala kartu a následne informovala banku a podala reklamáciu ohľadom odpisania sumy 2.247,- kč. Do dnešného dňa som nedostala vyjadrenie. Nemám ani uvedenú sumu a už ma kontaktuje oddelenie pohľadávok spoločnosti Academic singles.
Ako som už písala , sumu 149,- kč som zaplatila na jeden mesiac - na skúšku. Pri platbe sa objavili dva sposoby platby - z karty , alebo SMS-správou. Podmienky o ktorých spoločnosť píše neboli pri uvedenej platbe. V tom prípade keby som ich tam videla, nezaplatim si ani poplatok 149,- kč. Nie som jedina ktorej sa to stalo , prešla som možno všetky sťažnosti a každý prípad rovnaký. Je možne že sa takéto niečo deje ? Na skúšku zaplatite 149,- kč - ale následne za tri mesiace je to už 2.247,- kč. Ja osobne si myslím, že musí byť sposob ako ziskať sumu ktorú spoločnosť bez vedomia odpisala z karty. Ale tiež si myslím, že určite je tiež sposob ako takéto niečo zastaviť, aby do budúcna sa spoločnosť neobohacovala na úkor pracujúcich ľudi.
ID: C4ASPC94
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil/-a s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 10/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý deň.
Nie som si vedoma že som súhlasila s obchodnými podmienkami spoločnosti Academic singles , pretože pri platbe 149,- kč sa tieto podmienky nezobrazujú. Ak by pri platbe na skúšku bolo napísané že mi bude následne odpísaná suma 2.247,- kč z mojej karty určite by som neplatila ani len ten minimum. Mesačna platba mi končila 10.3.2018 vtedy som bola rozhodnuta že profil ukončim a aj sluby spoločnosti ) ale už ten deň ( bola to sobota ) som mala platbu stiahnutu. Okamžite som reagovala emailom na spoločnosť Academic singles, po niekoľkých dňoch mi prišiel vygenerovaný email ( tak ako všetkým ) a stále ma odkazoval aby som ukončila Premium členstvo. Toto nebolo jednoduché ukončiť. Pretože som nekomunikovala s konkrétnou osobou ale asi len s PC. Fax a list nebolo treba posielať pretože na internete som sa dočítala že adresat faxu a adresy nie je doručitelna. Bolo by zbytočne posielať list a čakať. Až na nespočetné množstvo emailov mi spoločnosť Premium členstvo ukončila. Na uvedený profil nechodím. To že tam je uvedený email, nick ...to je len vygenerovane z mojej strany a nevadi mi že to tam bude. Čitam všetky sťažnosti na internete na spoločnosť Academic singles a pevne verím že sa táto záležitosť porieší.
ID: C4ASPC94
Dobrý den.
S VOP Academic singles jste souhlasila v rámci procesu své registrace na stránce - bez tohoto kroku není registrace možná.
V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě čtyř dnů před prodloužením zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s přiloženou Výpovědí, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý deň
Ja budem musieť uzavrieť sťažnosť. Pretože zo strany spoločnosti Academic singles je to len preposielanie emailov . Všetky sú rovnaké a stále to isté. Nie len u mojej sťažnosti ale u všetkých ktoré som prešla - je ich veľa - 700...800 ? A všetko rovnaké . Či je to sťažnosť alebo vygenerované emaily spoločnosťou Academic singles .
Dodatok z mojej strany :
Aby mohla být smlouva prodloužena, musí o tom být spotřebitel informován jasně, viditelně a srozumitelně před samotným uzavřením smlouvy – pouhá informace o automatickém prodloužení smlouvy ve všeobecných obchodních podmínkách není dostačující. Bohužel, většina seznamek tuto informaci před uzavřením smlouvy poskytuje, byť je psána malým nevýrazným písmem, a jejich provozovatelé považují takto poskytnutou informaci za dostačující. V mimosoudní rovině je proto velmi těžké dosáhnout pozitivního výsledku.
Takisto mějte na paměti ze pokud moje osobní údaje chcete poskytnout nějaké třetí straně ( kromě soudu ČR a SR ) tak stím nesouhlasím . Ani som nikdy nesouhlasila
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.