Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22287Ukončení členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2018, před 7 lety

Zuzana Vaněčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

tak jako plno dalších lidí i já jsem 11.2. zaplatila 149,- Kč za tzv. Premium členství na portále academic-singles.cz. a po měsíci jsem se divila, že mi měly být strženy (12.3.) další peníze za členství ve výši 2.247,- Kč..
Během zadání platby nebylo vůbec nikde zřetelné, že dávám už rovnou dopředu souhlas k další platbě, a tak jsem nepředpokládala, že by mohlo dojít k odečtení částky AUTOMATICKY z účtu, u které jindy musím povolovat možnost platby přes internet (stejně tak obdobně u jiných plateb musím dát svolení k inkasu). S tímto rozhodně nesouhlasím! Pokud by tak bylo uvedeno před první platbou, ještě bych si celý úmysl členství znovu zvážila, tzn. že by platební stránka měla obsahovat jasně a zřetelně podmínky o automatické prolongaci vč. souhlasu k další platbě s přesnými údaji. Navíc, následně po zaplacení částky 149,- Kč jsem obdržela potvrzující email, že námitky o vyfakturované částce musejí být vzneseny a doručeny Academic Singles písemně nejpozději do 14 dnů po obdržení Academic Singles faktury. Jakou fakturu myslejí? Já nedostala ani jeden doklad o zaplacené částce, popř. o částce budoucí s určitou splatností (nehledě o údajích, kam se vlastně platí).
Okamžitě jsem 13.3. zaslala faxem ukončení členství, které jsem následně i 14.3. zaslala i v příloze emailu na zakaznickyservis@academic-singles.cz.
K tomuto uvedenému ještě doplním, že aby byly naplněny smluvní podmínky premium členství, tak podle všeho musí být navázán kontakt minimálně na 10 dalších členů, to se z mé strany rozhodně nestalo. Po zaplacení jsem shlédla portál, vím, že deset dalších uživatelů jsem určitě nezkontaktovala!
Z těchto důvodů žádám o okamžité ukončení premium členství pro kontaktní email (viz referenční údaj) na portále academic-singles.cz.


Produkt

seznamka academic-singles.cz


Požadované řešení

Okamžité ukončení Premium členství - účtu na BE2/Academic Singles.
Smazání profilu na BE2/Academic Singles.
Smazání veškerých mých údajů z databáze BE2/Academic Singles.
Žádné další nárokování plateb ze strany BE2/Academic Singles.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2018 08:08, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2018 13:21, před 7 lety

ID: WTXFLG50


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.3.2018 13:31, před 7 lety


Zuzana Vaněčková

Dobrý den,

ano, kontaktovalo. Následovně:
__________________________________________________________________________________
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Obdrželi jsme Vaši výpověď, ačkoli nová platba je již v procesu zpracování. Jakmile bude platba dokončena, datum pro ukončení platnosti členství bude 12/06/2018. Pokud bude platba opožděna, pak Vaše členství bude taktéž prodlouženo, abyste mohl/a užívat Prémiového členství po celou předplacenou dobu. V případě problému s platbou Vás budeme kontaktovat.

S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
__________________________________________________________________________________

Moje odpověď:

Dobrý den,

děkuji za vaší reakci.

Avšak Vám budu muset oponovat:
1. vzhledem k tomu, že Všeobecné obchodní podmínky academic-singles.cz (dále AS) /be2 uvádějí: "Smlouva na zpoplatněnou službu zakoupenou prostřednictvím webové stránky se prodlouží automaticky o dobu platnosti dohodnutou při objednání (např. 3, 6 nebo maximálně 12 měsíců - je uvedeno slovo například, to nevylučuje pro automatické prodloužení dohodnutou dobu při objednání, tzn. v mém případě doba dohodnutá při objednání: jeden měsíc), pokud zákazník svou smlouvu písemně nevypoví alespoň 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy"

2. Objednala jsem si pouze jeden měsíc za 149,- Kč. V momentě objednání prvního měsíce za 149,- Kč byla pro mě na stránkách AS informace o ceně dalších měsíců - za 749,- Kč. Tímto způsobem uznávám, že jste mě informovali o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná, ale nikoliv, že dojde k automatickému stržení částky na další tři měsíce z účtu. K automatické platbě na další tři měsíce jsem nikde informaci k souhlasu platbě neměla a nedala, a proto bych také považovala za obchodní jednání, že budu mít informaci o plánované budoucí (opětovné) platbě, co přesně, kam, komu, kolik, kdy a s jakou splatností platím, tzn. uvést jasně, zřetelně a prokazatelně. (Platba nebyla provedena z důvodu přednastaveného limitu k obdobným platbám).

3. V potvrzujícím emailu přišla informace, kde se zmiňujete o faktuře. Ani jednu (za 149,- kč nebo na další měsíce) jsem nedostala.

Vzhledem k tomu, že jste dne 13.3.2018 přijali mou výpověď k ukončení PREMIUM (placeného) členství, kterou akceptujete, a že se jedná o uvádění neúplných informací k platbám ze strany AS/be2, trvám na ukončení placeného členství nejpozději k 12.4.2018. Z mé strany je vůle zaplatit maximálně jeden měsíc ve výši 749,- (k tomuto žádám doložení podkladů k platbě z výše uvedených důvodů) a tím dojde k vypořádání veškerých závazků k AS/be2 - společnosti be2 S.a.r.l.

Mockrát děkuji.
___________________________________________________________________________________

Velmi snadno byl zákazník/spotřebitel/ uveden v omyl. Požaduji celou záležitost ukončení placeného členství ukončit, co nejdříve navrženým způsobem, a dále se tím nezabývat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2018 07:33, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2018 13:42, před 7 lety

ID: WTXFLG50


Dobrý den.

Doba, na kterou je/ bylo Vaše Prémiové členství prodloužené, je/ byla specifikovaná v rámci platební stránky a potvrzení o realizaci úhrady.

Informace, související s možností (automatického) prodloužení Prémiového členství v rámci platební stránky: ''Pokud jste s našimi službami spokojení, nemusíte vůbec nic dělat. Vaše Premium členství bude obnovené automaticky. 1 měsíc Premium členství, které jste si zakoupili, bude automaticky obnovené na období 3 měsíce/ů (2.247 CZK).''.

V zájmu opětovného zaslání faktury za služby Vašeho Prémiového členství prosím kontaktujte přímo náš Zákaznický servis, prostřednictvím adresy: zakaznickyservis@academic-singles.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.3.2018 22:26, před 7 lety


Zuzana Vaněčková

Dobrý den,

s tím, co mi tady odpovídáte (be2) v rámci platební stránky, tak informace o spokojenosti služeb atd. v potvrzujícím emailu o aktivaci premium členství nebyla.

Namítám tedy:
Podle zákona o ochraně spotřebitele jste povinni mne předem informovat o dalším stržením peněz z mého bankovního účtu a především o jeho výši. Jelikož jste mne řádně neinformovali namítám neplatnost smlouvy, neboť jsem byla vaší společností uvedena v omyl.

Jak je možné, že Vaše společnost akceptovala dne 13.3.2018 moji výpověď, ale členství mi skončí až 12.6.2018? Profil vůbec nevyužívám, ani jsem naplno nevyužívala tzv. PREMIUM členství (kontakty jsem nenavazovala), ani nadále nehodlám, a tedy - výpověď byla z Vaší strany akceptována a já Vám mám platit členství do 12.6.2018? Za co? Nikdy nebyly ani splněny podmínky VIP členství, žádné kontakty osob, které se měly seznámit.

Trvám na zaplacení adekvátní části peněz za jeden měsíc ve výši 749
,- - dle mých předchozích argumentů, jelikož jsem při platbě (objednání - v momentě sjednání) jednoho měsíce členství NEBYLA jasně (viditelně a srozumitelně) informována o budoucím automatickém prodloužení smlouvy formou stržení částky z účtu (podotýkám, že díky přednastavenému limitu platba provedena nebyla) a nikdy jsem neobdržela fakturu ani informativní e-mail, kde bych měla možnost vidět, kolik přesně, komu, za co, kam, kdy, s jakou splatností atd. bude další platba za PREMIUM členství (což je vaše zákonná povinnost!!).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2018 11:31, před 7 lety

ID: WTXFLG50


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 20:36, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.4.2018 21:20, před 7 lety


Zuzana Vaněčková

Dobrý den,

děkuji za připomenutí. Celá věc se uzavřela se závěrem, ze zaplatím "akorat" jeden měsíc navíc. Poslali pokyny k platbe. Jen uvedu, ze se jedná o příkaz do zahraničí, tím pádem je poplatek 250,- Kc. Nasledne poslali potvrzeni s datem ukončení placeného členství a s vyjádřením, ze žádné další platby nebudou požadovat ani v budoucnu.

Tímto bych chtěla poděkovat TEstu, ze vůbec takhle dtest funguje. Opravdu, díky diskusím tady na netu jsem měla návod, jak se k tomunpistavutm a placenou seznam ku uz nikdy více!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.