Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
19.11.2013 jsem objednala oleje z nabídky internetové stránky Skinguard.cz, Zaplatila jsem na účet, jak bylo uvedeno v emailové komunikaci, ale dosud jsem zboží neobdržela, přesto, že jsem několikrát urgovala emailem a zkoušela se (bezvýsledně) dovolat.
masážní oleje za 597,-Kč, platba dle instrukcí měla být na číslo účtu: 785 740 0005 / 4000 (LBBW BANK)
Vzhledem ke ztrátě důvěry k firmě, preferuji vrácení finanční částky (případně přijmu dodávku zboží).
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o společnost registrovanou ve Velké Británii. Dle nám dostupných informací měla ale společnost stránky v českém jazyce, tudíž lze předpokládat, že by se právní vztah mezi obchodníkem a spotřebitelem řídil právem České republiky. Pokud nebylo zboží dodáno ani po dodatečné výzvě k plnění, má kupující nárok na vrácení kupní ceny, případně poštovného, pokud bylo hrazeno.
Zároveň ale doporučujeme využít služby mimosoudního řešení sporů Evropského spotřebitelského centra viz http://www.evropskyspotrebitel.cz/mimosoudni-reseni-sporu-adr/mimosoudni-reseni-sporu-adr-63164, protože obchodník není registrován v ČR, ale je registrován v jiné zemi EU.
Společnost SG Europe LTD - Skinguard.cz byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.