Společnost


SG Europe LTD - Skinguard.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2229Nedodané zboží, přitom zaplacené.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2014, před 11 lety

Martina Maršounová

Znění stížnosti

19.11.2013 jsem objednala oleje z nabídky internetové stránky Skinguard.cz, Zaplatila jsem na účet, jak bylo uvedeno v emailové komunikaci, ale dosud jsem zboží neobdržela, přesto, že jsem několikrát urgovala emailem a zkoušela se (bezvýsledně) dovolat.


Produkt

masážní oleje za 597,-Kč, platba dle instrukcí měla být na číslo účtu: 785 740 0005 / 4000 (LBBW BANK)


Požadované řešení

Vzhledem ke ztrátě důvěry k firmě, preferuji vrácení finanční částky (případně přijmu dodávku zboží).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2014 08:46, před 11 lety

V tomto případě se jedná o společnost registrovanou ve Velké Británii. Dle nám dostupných informací měla ale společnost stránky v českém jazyce, tudíž lze předpokládat, že by se právní vztah mezi obchodníkem a spotřebitelem řídil právem České republiky. Pokud nebylo zboží dodáno ani po dodatečné výzvě k plnění, má kupující nárok na vrácení kupní ceny, případně poštovného, pokud bylo hrazeno.
Zároveň ale doporučujeme využít služby mimosoudního řešení sporů Evropského spotřebitelského centra viz http://www.evropskyspotrebitel.cz/mimosoudni-reseni-sporu-adr/mimosoudni-reseni-sporu-adr-63164, protože obchodník není registrován v ČR, ale je registrován v jiné zemi EU.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2015 13:09, před 10 lety

Společnost SG Europe LTD - Skinguard.cz byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.