Společnost


Nábytek + čalounictví Králík s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22291Nevyřešená reklamace ve lhůtě 30 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2018, před 7 lety

Tomáš Kopa

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 3.2.2018 byla zaslána emailem reklamace o problémech s potahovou látkou na sedací soupravě (řídká vazba podkladového materiálu, ze kterého vypadávají kousky horní potahové látky, jedná se o několik míst - sedák, boky sedačky, čelo sedačky). Byly zaslány fotografie problematických míst. Čekala jsem měsíc na vyřízení, protože se nikdo neozýval, volala jsem panu Králíkovi a ten mi sdělil, že se omlouvá, ale že mu moje reklamace spadla do spamů a tudíž o ní neví. Já ji ve své poště mám v pořádku odeslanou.
Požádal mě o zaslání nové zprávy, což jsem učinila 5.3.2018. Opět žádná odezva a tak jsem si radši telefonicky ověřovala, zda mu tentokrát email přišel. Prý přišel a předává ho k řešení výrobci.
Můj dotaz zní - musím čekat dalších 30 dní? Sedačka vykazuje zjevné vady po roce a půl užívání (špatná potahová látka, prosezené molitanové sedáky) a nejradši bychom ji okamžitě vrátili.
Děkuji za odpověď.
H. Kopová


Produkt

sedací souprava Salvo II, látka Margo 16 za příplatek


Požadované řešení

vrácení výrobku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2018 09:24, před 7 lety

Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci a prodávající toto uplatnění prokazatelně přijal (na e-mail odpověděl či spotřebitel má potvrzení o doručení e-mailu od serveru), od následujícího dne počala běžet 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, tj. posouzení vady a její následné odstranění, dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Pokud prodávající v této lhůtě reklamaci nevyřídil, je spotřebitel oprávněn od kupní smlouvy odstoupit pro její podstatné porušení.

Reklamace prostřednictvím prokazatelného zaslání e-mailu musí obsahovat popis vady, zvolený způsob jejího odstranění a např. doložení fotodokumentace, kdy následuje dohoda s prodávajícím, zda je zboží účelné a nutné reklamované zboží zasílat k posouzení.

Náklady na přepravu sedací soupravy k prodejci (v rámci odstoupení od kupní smlouvy v důsledku nevyřízení reklamace) by měl prodávající proplatit dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2018 16:22, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.