Společnost


KROSIT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22292Matrace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2018, před 7 lety

Vilém Branke

Znění stížnosti

Dobrý den - dne 27.3.2013 jsme u výše uvedené společnosti (krom jiného) zakoupili matrace Romantika 1+1 se zárukou 5 let. 2.10.2017 jsme u této společnosti reklamovali jednu z matraci. Matrace byla proleželá a byl v ní důlek. Podotýkám, že to byla matrace ženy, která je o polovinu lehčí než já, s mou matrací problém není. Bohužel prodejce na tuto reklamaci nereagoval. Další reklamace byla provedena 1.1.2018 - prodejce v zákonné lhůtě opět nereagoval. Ozval se až 5.3.2018 s tím, že reklamaci zamítá z důvodu běžného opotřebení. Přes naše výtky, že se nám dvakrát neozval v zákonné lhůtě, trvá na svém a odmítá cokoliv už řešit. Prosím o radu jak dále postupovat.

Děkuji Branke


Produkt

matrace ROMANTIKA 1+1 ZDARMA + DÁREK a DOPRAVA ZDARMA 200x80 cm (1+1) + Dárek zdarma (Potahy matrace (TRP): Cashmere)


Požadované řešení

Požadavek - výměna vadné matrace za novou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2018 09:49, před 7 lety

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Reklamační lhůta je stanovena v § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, na 30 dní. Lhůtu je možné po dohodě prodloužit, nicméně neučinil-li tak spotřebitel, platí těchto 30 dní jako maximální možná lhůta pro řádné vyřízení reklamace.

Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy, které je důvodem pro dostoupení od smlouvy a následné vrácení kupní ceny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 23:27, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.