Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Obracím se na Vás o pomoc nebo radu.Po smrti manželky v listopadu 2016 jsem udělil Terra group plnou moc na základě levnějších dodávek energie.Po dědickém řízení od 27.12.2017 již nejsem vlastníkem domu ke kterému je vázané toto odběrné místo.Společnosti jsem s tohoto důvodu poslal odstoupení od smlouvy.Dokládám v souborech.Vyžadují po mne pro ukončeni nějaké ID dokumenty, které jsem nikdy neobdržel.Jaky má být postup k odebrání plné moci.Můj nástupce nehodlá s touto společností pokračovat a jako nový majitel uzavřel nové smlouvy na odběrné místo dle svého uvážení a musel doložit s katastru nemovitostí kdo je vlastníkem.Kdo je vlastník objektu zřejmě společnost terra group nezajímá.Když někdo prodá byt nebo chatu tak podle mne nemůžou tyto smlouvy přejít na nového majitele.Dokládám dokumenty výpovědi a předem děkuji za vaši pomoc.Trochta František,Příbor Březinova 649,tel:732207114 Děkuji
ukončení
|
Tweet |
Co se týče postupu v případě změny vlastníka nemovitosti, neupravuje otázku ani zák. č. 458/2000 Sb., energetický zákon, ani zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zásadní význam tak mají obchodní podmínky společnosti, které jsou typicky součástí smlouvy.
Zmocnění lze vždy odvolat, jelikož se dle § 442 občanského zákoníku nelze práva na jeho odvolání vzdát. Jsou-li však ujednány pro odvolání určité důvody, nelze zmocnění odvolat z jiného důvodu, což neplatí, má-li zmocnitel pro odvolání zmocnění zvlášť závažný důvod. Plnou moc lze tedy obecně odebrat prokazatelným jednáním vůči společnosti (např. zaslání doporučeného dopisu, nejlépe s dodejkou).
Pokud má spotřebitel dojem, že společnost postupuju v případě výpovědi smlouvy nestandardně, má možnost se obrátit na Energetický regulační úřad, který je v této oblasti dozorovým orgánem. Kontakty je možné nalézt zde: http://www.eru.cz/cs/informacni-centrum.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.