Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22299Ukončení VIP ze strany poskytovatele Be2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2018, před 7 lety

Martin Lukůvka

Znění stížnosti

Dobrý den,

Rád bych Vás touhle cestou poprosil o vyřešení problémů mezi mojí osobou a poskytovatele služeb společnosti Be2.

Ke dni 20.8.2017 jsem zaplatil pomocí své platební karty Premium členství v hodnotě cca 150,- Kč na dobu jeden měsíc.

Po ukončení této doby dne 20.9.2017 mi bylo strženo bez mého vědomí neoprávněná částka cca 2300,- Kč.

O tomhle jsem samozdřejmně nevěděl. Vše jsem se dozvěděl až v lednu 2018, kdy mi byl zaslán email společností poskytovatele Be2 email, že jejich společnosti dlužím částku 2380,- Kč.

Vše jsem se dozvěděl díky tomu, že mi vypršela platnost platební karty a byla mi zaslána bankou nová platební karta.

Vzhledem k dovolené a pracovní vytíženosti jsem se k tomu tedy dostal až teď.

O žádném automatickém prodlužování nějaké smlouvy mě společnost nijak neinformovala. Nebyla mi ani žádným způsobem zaslána faktura a nic podobného.

Tudíž to je ze strany poskytovatele služe zatajování informací a uvedení v omyl ve svůj prospěch a neprospěch mé osoby.

Někdy v období 10/2018 mě začalo obtěžovat neustálé zasílání na moji emailovou adresu elektronicky vytvořené profily téhle společnosti, tak jsem se rozhodl smazat účet, což samozřejmně nefungovalo a nijak nebylo umožněno zrušení tohoto účtu. Na email o zrušení mi odpověděl automaticky vygenerovaný nesmyslný email.

Dále jsem to neřešil a vše mě naštvalo až v lednu 2018, kdy jsem tohle všechno zjistil.

Byl jsem touhle společností uveden v omyl a zatejení informací. Nikdy bych na tyto podmínky nepřistoupil.

Navíc jsem společnosti nedal žádný písemný, ani jiný souhlas o předávání osobních údajů třetí straně !

Tímto žádám vaším prostřednictvým o zrušení veškerých styků mezi mojí osobou a společností Be2.

Neoprávněně strhlou platbu 20.9.2018 akceptuji jako uvedení v omyl a mé nepozornosti, ale dále nehodlám nijak využívat a platit neposkytované služby ze strany poskytovatele. ( účet je zablokovaný ), tak není ani možnost využívat něco co jsem si stejně neobjednal.

Nezaplatím jim už ani korunu. Nemám zájem se tím více zatěžovat, ale pokud nebude zbytí, tak to povede soudní cestou.

Navíc mezi mnou a společností Be2 nikdy nevznikla žádnou formou písemná, ani elektronická smlouva o poskytování služeb.

Děkuji.

S pozdravem Lukůvka


Produkt

Be2


Požadované řešení

Tímto žádám o zrušení členství a vymazaní všech osobních údajů mezi mnou a společností Be2.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2018 12:58, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2018 16:17, před 7 lety

ID: 4FFGEE42


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 20/09/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:00, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 17:54, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.