Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, dne 14.1.2014 jsem zakoupil mobilní telefon nokia lumia 925. Telefon jsem vlastnil 6 dní, poté jsem ho odnesl do prodejny zpět s tím, že telefon má špatný signál a nedoléhá zadní kryt. Telefon jsem chtěl původně vrátit, ale kvůli mikroskopickým škrábanečkům na displeji, které nebyli téměř vidět mi nechtěli telefon vzít. Reklamace vyřízena od servisu arvato. Cituji "příčinou problému mobilního telefonu byla vada : kryt baterie, flex kabel. Telefon jsem si vyzvedl 30.1. Ale problémy setrvaly, ba naopak se zhoršily. Tudíž jsem 3.2.odnesl telefon opět na reklamaci se stejným problémem. 11.2 mi volali z vodafone, že telefon je mechanicky poškozen a oprava by stála 4700. To jsem odmítl. Mám pocit, že jsem si koupil prostě vadný kus. Na telefonu nejsou vidět známky užívání, je bez jediného škrábance, kromě toho co jsem zmínil na displeji, ale telefon v životě(teda za těch cca 10 dní co jsem ho vlastnil). Příjde mi nelogické, první reklamace v pohodě, vše vyřešeno a u druhé reklamace je problém. Co když něco zkazili v arvato? Do telefonu se sám nemohu podívat, má unibody konstrukci a používal jsem ho v souladu s návodem. Chtěl jsem se zeptat, jaké mám volit další kroky. S ČOI jsem již mluvil a doporučili nezávislý soudní posudek a pak to dále řešit, ale nechtěl jsem to řešit soudně, dá se to řešit jinak? Jedná se o pobočku Vodafone OC Letňany.
Nokia lumia 925b black, IMEI:356717058697540. Číslo zakázky : 317762984, externí číslo zakázky: S30-1401-00131
Chtěl jsem vrátit peníze, nebo alespoň vyměnit za nový kus. Vůbec mi nebylo řečeno po první reklamaci, že mám na to právo.
|
Tweet |
Dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že věc byla vadná již při převzetí, pokud se vada projeví do 6 měsíců. Prodejce by musel prokázat, že kupujícímu předal výrobek v pořádku, jinak kupujícímu vzniká nárok na výměnu za bezvadný kus.
Hezký den, pane Filipe,
posílám vám postup, jak řešit tuto situaci, pokud jste ji již s námi nevyřešil. Doporučuji vám obrátit se na mé kolegy z Reklamačního oddělení, kteří situaci posoudí a napíší vám informace k reklamaci a možný další postup, a to přes Centrum péče na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.