Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Pravidelně jsem v této prodejně v plné spokojenosti nakupoval. Poslední dobou však kterákoliv vyhlášená akce není na této prodejně v žádnou dobu k dostání. Dále mně vadí, že výrobky, které jsem byl v prodejně zvyklý nakupovat, jsou postupně stahovány ze sortimentu. Jedná se například o rýnské víno Liebframilch, čaj Irisch coffe, dobrota na bagety a další. Dnešního dne jsem vzal z regálu výše zmíněnou dobrotu na bagety, avšak u poklady mi bylo sděleno, že tento výrobek nemají na pokladně zaregistrován a pokladní mi ho odmítla prodat. Přivolaná vedoucí pracovnice zjistila, že se jedná o poslední kusy a že tento výrobek již nebude objednáván a zmíněné zboží mi odmítla prodat. Byl bych rád, kdyby jste mi na moji stížnost odpověděli a zareagovali a eventuelně zjednali nápravu. Děkuji, Václav Cibulka
Víno Lliebfraumilch, dobrota na bagety a čaj Irisch coffe
Zboží nadále objednávat
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Změna sortimentu zboží (případně dodavatele zboží) je výhradně na vůli prodávajícího. Pokud spotřebiteli tato změna nevyhovuje, musí se obrátit přímo na prodávajícího, neboť zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.