Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#22305Neuznaná reklamace - závada se neprojevila

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2018, před 7 lety

Kamil Burda

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 15.9.2017 jsem zakoupil mobilní telefon Xiaomi Redmi 4X u firmy CZC.cz. Na tomto přístroji se vyskytla závada, kdy osoby, kterým volám, si mi opakovaně stěžovaly na nesrozumitelnost hovoru, výpadky během hovoru.
Telefon jsem poprvé reklamoval dne 29.1.2018. Reklamace nebyla uznána se zdůvodněním, že závada se neprojevila, telefon restartovali do továrního nastavení (tedy neopravovali).

Telefon jsem tedy používal dále, nicméně problémy se opakovaly, a tak dne 8.3.2018 jsme odnesl telefon na druhou reklamaci.

Reklamace opět nebyla uznána – závada se neprojevila. Bylo mi porazeno, abych si hovor nahrál a měl důkaz o závadě.
Telefon po návratu jsem cca týden nepoužíval.

Kontaktoval jsem e-mailově výrobce telefonu Xiaomi Global (anglicky) s žádostí o přímý kontakt na autorizovaný servis, rekace nepřišla žádná.

Dnes při prvním hovoru od reklamace opět stížnost na kvalitu hovoru. Proto jsem následující hovor nahrál a po cca 5-ti minutách hovoru opět stížnost na výpadky, a pak opakovaně několikrát.

Záznam hovoru mám k dispozici, opravdu jsou identifikovatelné výpadky hlasu, nesrozumitelnost atd. Telefon je v podstatě nepoužitelný pro telefonování.

To, že ani jedna z reklamací nebyla uznána dáno tím, že by byl telefon v pořádku, ale pouze tím, že servis nedokázal závadu identifikovat.


Produkt

Xiaomi Redmi 4X - 32GB, Global, černá,


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2018 11:23, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2018 16:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.