Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne začátkem září 2017 jsem si objednala od společnosti Jena Nábytek obývací stěnu vč. konferenčního stolku. Celé zboží jsem ihned zaplatila. Po neskutečném množství urgencí jsem obdržela v listopadu obývací stěnu bez stolku. Dnes je 15.3.2018 a konferenční stolek stále nemám. Začalo to tím, že zboží bylo po dodání na sklad poškozeno. Mnohokrát jsem volala na infolinku, slíbí, že zavolají zpět a nikdo se neozve. Prosím o prošetření této záležitosti. Předem děkuji za prověření.
Dodání zboží + kompenzace.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.
Vážená paní Věnečková,
velmi se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou.
Přijměte prosím kompenzaci, kterou zasíláme v soukromé zprávě.
Pevně věříme, že během Vašeho příštího nákupu se nám podaří přesvědčit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.
Děkujeme.
S pozdravem
OKAY CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: