Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#22308Reklamace notebooku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2018, před 7 lety

Dagmar Ráčková

Znění stížnosti

Dobrý den reklamovala jsem notebook v elektru Okay Břeclav kde mi byla druhá reklamace zamítnuta , s prodavačem kde jsme sepsali reklamační formulář mi sdělil ýe dá notebook na reklamaci do servisu , odešla jsem ráno z prodejny a odpoledne kdy jsem jela domů mi píšou z prodejny Okay vaše reklamace vyřízena stavte se pro zboží , zboží jsem převzala notebook v servisu nebyl jak původně prodavač říkal ale byl testován pouze na prodejně Okay a dáno tovární nastavení co dál mám s notebookem udělat mi řekl prodavač na prodejně ale zamítl druhou reklamaci prodavač na prodejně ne ze servisu , přitom zboží mám v záruce nechápu zamítnutí reklamace když mi nejde wifi připojení , musím jet jen přes kabel a to máme velice dobrý internet přes opticky kabel , tady navíc přeposílám email od firmy Okay proč mi vlastně nemůžou vrátit peníze zde přeposílám níže uvedený email

a tady je email od elektro Okay Břeclav proč nyní nemůžou vrátit peníze a píšou mi tohle

ážená paní Ráčková,



Mrzí mne, že pro Vás momentálně nemohu udělat nic, abyste byla spokojená. Vrátit peníze Vám bohužel momentálně nemůžeme. Zboží, které je na prodejně se prodává velmi rychle, a my jej 3 xtýdně doplňujeme.

Pokud nastane problém s připojením k internetu, tak nám zboží prosím zaneste na prodejnu, kde Vám jej řádně vyreklamují. Dosavadní poruchy s největší pravděpodobností nebyli způsobeny notebookem, proto pevně věřím, že nadále již bude vše v pořádku.



Děkuji a přeji Vám krásný den


Požadované řešení

budu to muset řešit já sama a už vím jak příště poradit při zamítnuté reklamaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2018 21:40, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2018 13:47, před 7 lety

Vážená paní Ráčková,

mrzí nás, že jste s vyřízením reklamace č. 1075/17120036 uplatněné dne 12. 12. 2017 na prodejně OKAY Břeclav nespokojená.

Reklamace byla vyřízena v nejkratším možném čase a předvedli jsme Vám a vydali plně funkční výrobek. Ze strany reklamačního pracovníka prodejny došlo pouze k provedení základních uživatelských nastavení a byla provedena funkční zkouška na WIFI síti prodejny. Reklamovaný notebook fungoval standardně a žádná z reklamovaných vad: „problémy s wifi připojením, vypadává síť nebo se nejde připojit“, se během jeho testování v prostorách prodejny neprojevila. Pokud notebook vykazuje vadu, máte právo uplatnit novou záruční reklamaci. Pokud se jedná o nepravidelnou vadu, bude před uplatněním reklamace ideální reklamovanou vadu zdokumentovat (např. videozáznam). Pokud se rozhodnete pro uplatnění další záruční reklamace, bude reklamovaná vada posouzena autorizovaným servisem výrobce. Na základě odborného posouzení pak bude záruční reklamace vyřízena v souladu s platnou legislativou.

Pevně věříme, že se nám vše podaří vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

S pozdravem

Váš OKAY

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 17:52, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.5.2018 18:09, před 7 lety


Dagmar Ráčková

Dobrý den notebook byl testován pouze na prodejně Okay Břeclav a nebyl předán na servisni středisko jak prodavač slíbil . Připojení sice funguje ale pouze přes kabl WiFi je na mém notebooku slabá a to máme nový internet přes optický kabel už od března letošního roku !!! Firma Okay Břeclav nezamítá reklamace jen mě ale i ostatním lidem !!! Vím to poněvadž mi vše vysvětlily proč zsmitate reklamace technikům to funguje tak proste reklamaci zamítnou !!! A nevím proč když je zboží stále v záruce . Poněvadž jsem vám psala na email že budu požadovat vrácení peněz proto ihned reklamaci zamítli !!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2018 15:16, před 7 lety

Vážená paní Ráčková,

jsme připraveni poskytnout Vám plnou podporu, stížnost řádně prověřit a vyřešit k Vaší spokojenosti.

Prosíme o Vaši součinnost – prosíme o Vaše vyjádření k námi navrhovanému řešení a dodání notebooku na prodejnu.

Máte plné právo uplatnit záruční reklamaci, vykazuje-li notebook vadu. Pokud se rozhodnete pro uplatnění záruční reklamace, bude Vámi reklamovaná vada posouzena autorizovaným servisem výrobce. Na základě odborného posudku pak bude reklamace vyřízena. Potvrdí-li servis přítomnost Vámi reklamované vady, jsme připraveni Vám umožnit odstoupení od kupní smlouvy.

S ohledem na výše uvedené Vám tímto nabízíme možnost návštěvy naší břeclavské prodejny (Lidická 3362, 690 02 Břeclav), kde Vám personál bude nápomocen pro uplatnění záruční reklamace.

Pevně věřím, že naši nabídku využijete a že vše proběhne k Vaší plné spokojenosti.

Děkuji.

S pozdravem

Miroslava Jedličková
vedoucí zákaznického servisu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 18:07, před 7 lety

Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.6.2018 18:42, před 7 lety


Dagmar Ráčková

Notebook jede i WiFi ale firma Okay Břeclav zamítá všem reklamace ne jenom mě touž jsem říkala posledně a když už je v notebooku měněn nový hsrdisk tak zřejmě dali na prodejnu kazovy kus kterého se chtěli zbavit , stížnost uzavírám a reklamaci u nich nemá cenu chodit když si mysli že mají vše v pořádku , až mě odejde opět hardisk v notebooku dám znovu reklamovat a odstoupím od kupní smlouvy já !!! Pokud mi nebude od firmy Okay Břeclav a reklamace opět zamítnuta už si hledám právníka a vše nahlasim ČOI !!!! Hezký den přeji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 10:55, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.