Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dne 16.3 jsem očekávala doručení dopisní zásilky.Jsem v PN takže k zastižení.Vase doručovatelka, dvakrát zazvonila,a po odzvonění u vchodu...nikdo nepřišel.Takze po 5minutach jsem sjela do přízemí,kde byl lístek,že nikdo nebyl zastižen,ať si laskavě dojdu na pobočku pošty,a ať si zásilku vyzvednu mezi 17-18hod....fajn...takže v 17 20 jsem u pošty,kde visí cedule,že je dnes od 11hod zavřeno.Sluzba jak má být.Jedna se o pobočku CP Plzeň Vinice Brněnská ulice.Dekuji za vysvětlení,proč děláte z lidí blbce.Bendova Veronika Hodonínská 47 Plzeň-Vinice
Stačí napsat, dneska z technických důvodu zavřeno
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman