Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Neoprávněné vymáhání poplatků za zboží ( mince) , které přišlo poštou do poštovní schránky. Toto zboží jsem si neobjednala. 2x jsem zboží již zboží poslala zpět doporučeně poštou a zaplatila poštovné a současně jsem je písemně upozornila , aby mě vyřadili s evidence nabídek. Nyní opět přišla pohledávka na 1324,-Kč za další minci. Myslím si , že zasílání zboží bez jeho předchozí objednávky , spojené s požadavkem platby a nerespektování přání zákazníka , je zakázanou agresivní obchodní praktikou ve smyslu §5a zákona č. 634/1992 Sb.
Jedná se o minci s motivem Karlova mostu o velikosti cca 30 mm
Ať mě už dají pokoj s nabídkami a anulují fakturu na výše uvedenou částku
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Místo: Plzeň
Datum: 17.4.2018
Zákaznické číslo: 1592769
Vážen paní Boháčová,
srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.
K zásilce č. 2 se zbožím „Karlův most” ve výši 1324,- Kč jsme vám dne 13.3.2018 zaslali k podpisu čestné prohlášení o nedobržení zásilky, které se nám do dnešního dne nevrátilo zpět.
Dnes jsme nechali výše uvedenou zásilku zúčtovat jako ztrátu pošty, tím pádem je Váš účet vyrovnán.
V případě dalších otázek a poradenství nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060 od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.
Věříme, že Vám byla poskytnuta dostačující informace.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.