Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.3.2018 mi přišla faktura za porušení povinnosti vyplývající z uzavřené objednávky.Tato faktura neobsahovala žádné údaje o uzavřené objednávce, t.j. číslo objednávky, datum uzavření atd. Pouze zaplacení pokuty ve výši 2500 Kc .Proto mi tato připadá jako podvodná.
Nechápu fakturaci.
Uznání nepodstatnosti faktury
|
Tweet |
Uvedená společnost v rámci své činnosti nabízí zájemcům účast na tzv. aukcích energií, za účelem vysoutěžení nejvýhodnějšího dodavatele. Spotřebitel je pak zavázán k vysoutěženému dodavateli přejít pod hrozbou smluvní pokuty.
Doporučujeme spotřebiteli, pokud uzavřel takovou smlouvu, v nejbližším možném termínu ji vypovědět v souladu ustanovením smlouvy, aby se podobná situace nemohla v budoucnu opakovat. Výpověď doporučujeme zaslat písemně, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou, na adresu sídla společnosti.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.