Společnost


KTST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22315Vypovězení smlouvy kryjící se pod Objednávka do soutěže

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2018, před 7 lety

Alois Klus

Znění stížnosti

Dne 15.3.2018 mi přišla faktura za porušení povinnosti vyplývající z uzavřené objednávky.Tato faktura neobsahovala žádné údaje o uzavřené objednávce, t.j. číslo objednávky, datum uzavření atd. Pouze zaplacení pokuty ve výši 2500 Kc .Proto mi tato připadá jako podvodná.


Produkt

Nechápu fakturaci.


Požadované řešení

Uznání nepodstatnosti faktury


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 09:45, před 7 lety

Uvedená společnost v rámci své činnosti nabízí zájemcům účast na tzv. aukcích energií, za účelem vysoutěžení nejvýhodnějšího dodavatele. Spotřebitel je pak zavázán k vysoutěženému dodavateli přejít pod hrozbou smluvní pokuty.

Doporučujeme spotřebiteli, pokud uzavřel takovou smlouvu, v nejbližším možném termínu ji vypovědět v souladu ustanovením smlouvy, aby se podobná situace nemohla v budoucnu opakovat. Výpověď doporučujeme zaslat písemně, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou, na adresu sídla společnosti.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2018 16:27, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.