Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22316Dobrý den všem-přidám č účtu kam jemožno zaslat peníze -snad Vám to pomůže

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2018, před 7 lety

Radek Bárta

Znění stížnosti

Dobrý den všem.Ano bohužel jsem také s touto společností měl tu čest :( . Stálo mě to cca 50 emailů otravoval jsem je deně cca 10 emaily.A pomohlo mě to. Jako bohužel všichni jsem si nepřečetl smluvní podmínky (má hloupost).A jako řada z Vás si myslel že tím je vyřešeno.Když neprodloužím další členstí bude to ok. Ale do emailu jsem dostal výhružný email.O dluhu a pokud ho neuhradím tak vymáhání dluhu inkasní společností.Po přečtení jsem ihned uhradil částku i s pokutou.Ihned jsem zaslal emailem výpověď.Ale také poštou doporučeně do zahraničí.S podacím lístkem.Ten doporučuji také uschovat.Samozřejmě že emailem jsem dostal to co všichni že to může trvat několik dní.Navíc jsem jim napsal že faxem nic nemusím vypovídat že je to bránění ze strany provozovatele o ukončení vztahu.Ale za dva dny přišel eamil že budu k datu ..... vypovězen.Nicméně jsem trval na tom aby mě potvrdili že mám veškeré dluhy vůči nim uhrazeny.Což mě bylo potvrzeno.Opět veškerou komonikaci doporučuji uložit.Takže ještě jsem z nich vymámil bankovní spojení .Takže pro Vás všechny ho jsem dám : Držitel účtu: dateyard AG
IBAN: DE77700111104118944017
SWIFT: DEKTDE7GXXX

Banka: Deutsche Handelsbank

Údaje společnosti:
dateyard AG
Rothusstrasse 23
6331 Hünenberg
Švýcarsko
Důležité je vždy do platby uvádět váš nick na těch stánkách co jste se přihlašovali.
Navíc mě pomohl tady odkaz na D testu na dozorový orgán ve Švýcarsku .To jsem do emailu také uvedl pěkně s číslem a adresou která zde je .Chtějte po nich v emeilu aby Vám potvrdili že máte vše uhrazeno vůči nim.A řádně ukončeno .Vše uchovejte!!Já už mám přes 3,5 měsíce klid .A pozor pokušejí se podvodnými emaily Vás zase zaháčkovat.Nikam už se pak nepřihlašujte a nenavštivujte stránky.Pokoušli se o zdarma VIP členství na měsíc :( Tak jsem posl email že se jedná o podvodný email a pokud v tom budou pokračovat předávám jak Polici tady tak dozorovému orgánu ve Švýcarsku .A kupodivu hned od druhého dne co jsem to zaslal byl klid.A je doteď.Tak snad to někomu pomůže se těch hajzlíků zbavit.Pěkný den všem.A drím Vám palce.


Požadované řešení

Snad to tady pomůže lidem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2018 08:20, před 7 lety

Důležité je podat řádně výpověď a tím zabránit dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství - viz § 6 odst. 2 obchodních podmínek společnosti (dostupné zde: https://www.jenjednanoc.cz/terms).

Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.

Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com

Pokud by společnost podala žalobu, musela by prokázat, že částky požaduje oprávněně. Pro tento případ doporučujeme, aby si spotřebitel uchoval doklad o tom, že výpověď zaslal.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 16:57, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.