Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zadam o vrácení 1500 kč!!! Volal sem do ty úžasný hry která jak vidím okrádá lidi dennodenně zvedla mi to slečna asi po minutě ticha Řekla mi že mě připojí A dočkal jsem se funění do mikrofonu když jsem se zeptal co se děje s tím připojením Tak se dlouho nikdo neozval a pak my bylo řečeno že sem v poradi Po Tak jsem volal znovu opět ta samá písnička co předtím nebo jestli si žádný tón připojování slečna v televizi furt tvrdila ze nikdo nevolá tak jsem zavolal Ještě jednou kdo volal jsem opět tři a půl minuty takže další čtyři pak sem to zkusil znovu zazněl tón s instrukcemi že mám čekat než nepřipojí opět další tři minuty zbytečně Suma Sumárum mi to dělá patnáct set to si snad dělají lidi srandu jak může někomu procházet taková podělávka několik let To nechápu Žádám o okamžité vrácení jste vrácení peněz 1500 Kč hned ráno jdu podat trestní oznámení na policii České republiky protože tohle ani náhodou nejsem idiot abych to nechal někomu jen tak projít Lidi pojďte dopadnou stížnost Nebuďte blbí Vždyť jsou to naše peníze o které nás obírají Bůh ví kdo a kde toho kdo vymyslel tady tenhle podíl bych rád potkal a rád bych mu k tomu řekl od srdce své mám ten rozhovor i nahrany není problém doložit
Okamžitě vrácení peněz a nejaké vyjádření a omluva od společnosti telemedia Interactive produkt TV anebo přímo od televize Barrandov
|
Tweet |
Ceny telefonních linek (tzv. barevné linky) reguluje vyhláška č. 117/2007 Sb., o číslovacích plánech sítí a služeb elektronických komunikací. V daném případě se jedná o telefonní číslo pro zábavné služby pro dospělé. Obecně není zakázáno tyto linky užívat pro nabízení zábavných služeb.
Pokud spotřebitel volá na linku některé společnosti, měl by si vždy pečlivě ověřit, zda tato linka nepodléhá nějakému zpoplatnění. Vodítkem pro něj může být zejména předvolba telefonního čísla. Přehled barevných linek včetně cenových tabulek je k nalezení mimo jiné i v sekci články na serveru www.dtest.cz.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.