Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#22329Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2018, před 7 lety

Iva Kratochvílová

Znění stížnosti

Dobrý den,také jsem se napálila a 24.1.2018 jsem objednala na internetu brýle optimask pro ,které přišly obratem 26.1.2018. Po vyzkoušení jsem je 31.1.2018 vrátila na adresu do USA. Poštovné mě stálo dalších 120kč. Oznámila jsem reklamaci asi 3x emailem, tam, kde jsem nakoupila. Do 14 dnů s nárokem bez udání důvodu . Pouze odepsali, že se reklamace posuzuje a že dají vědět.Samozřejmě do dnešního dne stále nic. Dnes je 17.4.2018 Kdy se konečně něco stane, a tohle se zatrhne, aby tady mohl fungovat takovej podvod.Proč se ty stránky nezruší? Kratochílová Iva Kutná Hora


Produkt

brýle optimask pro na zlepšení zraku


Požadované řešení

požadovala jsem vrácení peněz, jelikož jsem zaplatila při dodání zboží, které jsem obratem vrátila dokonce až do USA a tím mi vznikly další náklady na poštovné do zahraničí. Podle zákona mám nároka jak na vrácení peněz za vrácené zboží do 14 dnů bez udání důvodu, tak i na poštovné. Já jsem důvod uvedla, nevyhovující zboží, ihned mne rozbolela hlava z toho bzučení a vybrací, brýle vůbec neseděly na obličeji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2018 10:13, před 7 lety

Neodpovídá-li zboží zakoupené distančním způsobem představám spotřebitele, má možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Ve 14 denní lhůtě stačí prodávajícímu zaslat pouze odstoupení od smlouvy (lhůta se dle § 1818 občanského zákoníku považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje), zboží je možné zaslat později. Odstoupení doporučujeme zaslat prokazatelnou cestou (například pomoci poskytovatele poštovních služeb - doporučeným dopisem a ponechat si dodejku a kopii odstoupení).

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno.

Internetový obchod, proti kterému tato stížnost směřuje, byl Českou obchodní inspekcí zařazen na seznam rizikových eshopů (více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/), neboť nedodržuje povinnosti ukládané obchodníkům zákonem o ochraně spotřebitele.

V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české a slovenské spotřebitele.

Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 22:44, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.