Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#2233Zamítnuti reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2014, před 11 lety

Rodica Cocerjenco

Znění stížnosti

01.10.2013 koupili jsme auto, dárek k narozeni ,7.10.2013 vyměnili jsme s důvodu nestartovaný. V bazaru AAAauto v Praze na stejné miste,nás čekala stejnou značka. Nastartovala ihned,řekli ze auto je v pořádku, má jednu vadu- praskle sklo. S tím my jsme souhlasili. Ani zkušebnu jízdu nám nenabídli. Po 7h čekáni nám připravili papíry na podepisovaní. Pak jsme odjeli domu. 25.11.2013 dali auto do servisu, tam nám řekli, že motor je špatný - rozbity, špatné těsněni, nefunguje klimatizace, turbo míchadlo,převodovka je na vyhozeni. Až tam jsme si všimli, že auto nám prodalí ne s bazaru AAAauto jak jsme čekali, ale byla prodaná s Diskontu které je jína firma. Záruku kterou nám slíbili byla jenom na slovách. Podle smlouvy auto nesmí na pozemní komunikaci, o čem jste nám neřekli, ale bez povinného ručení nás ne pustili odejít. Po 3000 km auto za 150000 kč, nejezdi, nestartuje. Servis radil toto auto neopravovat, opráva by stala kolem 400000 kč. Tak jsem byl podveden, platím za to co se ne smí používat,AAAauto o tom věděla.


Produkt

KIA SORENTO, RZ 2AU 7598


Požadované řešení

Vyměnit na jiné auto nebo oprávít.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2014 14:25, před 11 lety

V tomto případě záleží, co je stanoveno ve smlouvách, případně co lze prokázat. Pokud bylo původně placeno společnosti AAA AUTO a.s., měla peníze vrátit a následně uzavřít jinou kupní smlouvu. Bohužel, pokud byla nová smlouva uzavřena na stejnou cenu vozidla, kde je popsán jeho skutečný stav, bude nutné prokázat klamavé jednání prodejce.
V případě, že by neodpovídal stav uvedený ve smlouvě skutečnému stavu vozidla, lze uplatnit tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku.
Záruka je na každé spotřební zboží 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.2.2014 19:26, před 11 lety

Dobrý den, věc jsme znovu diskutovali, ale musím se odvolat na dopis Oddělení péče o zákazníky ze dne 16.1.2014. Protože se jedná o vady zjevné, zanesené ve smlouvě, považujeme zamítnutí reklamace za oprávněné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.2.2014 20:14, před 11 lety


Rodica Cocerjenco

Pro AAA AUTO:

Prodali jste mě auto za 150 000 Kč, které ujela 3000 km a porouchalo, teď nestartuje, nejede a nedá se to oprávít. Vy jste to nazvali drobné poruchy. Proč neopravíte to samí, viď podle zákona mám právo na záruku na 24 měsíců. Zmanipulovalí jste naši důvěru a udělali jste smlouvu s porušením zákona.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2014 10:15, před 11 lety

K tomuto případ již z naší strany není co k doplnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.5.2014 21:56, před 11 lety


Rodica Cocerjenco

Hodnocení: