Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#22333Nedodaní objednanych mobilnich telefonu, pofiderni jednani prodejkyne

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2018, před 7 lety

Romana Jurickova

Znění stížnosti

Před 14dny jsem navštívila pobočku, kde jsem chtela prejit na vyssi tarif s tim, ze bych si k nemu poridila 2nove iphony x 64GB. Na miste se tak nestalo, jelikož na pobočce měli jen jeden s tim, ze ten druhy mi stahnou z jiné prodejny. V den kdy jsem si mela telefony vyzvednout mi bylo oznameno, ze ten druhy opet nemaji, jelikoz byl v rezervaci? atak jej budou muset objedat z centrálního skladu. Po této skutecnosti jsme se domluvily, když uz budeme cekat další tyden, at nam objedna rovnou uz ty 256GB, s tim, ze zavoz mel byt ve čtvrtek a v patek ci v sobotu jsme si měli telefony vyzvednout. V patek jsem volala na pobocku, kde mi bylo oznameno, ze ten druhy telefon opet není a ze by mohl byt az další tyden v utery, coz mi ale není schopna rict 100, jelikož ona jako prodejce nevi, zdali dorazi ci nikoliv!! ja se citim byt poskozena. Nevim, kde se stala chyba??? Jsem 14dni bez telefonu a az po tech 14dnech mi pani rekne, ze není schopna mi ho zajistit?? odkázala jsem se tedy na infolinku, ze to zkusim vyresit přes ne. Operatorka slíbila, ze zavola, doposud se tak nestalo.


Produkt

2ks Iphone x 256GB, rodinny tarif


Požadované řešení

Je mozne, aby byl někdo z vodafonu schopny zajistit dlouholetému zakaznikovi, který se chce upsat na další dva roky na vyssi tarif a zaplatit ihned 50000kc zajistit 2 iphony x 256gb jeden silver a druhy space gray???!! zatím nemozne ukon


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2018 19:32, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2018 09:20, před 7 lety

Dobrý den, paní Jurickova,

mrzí mě, že jste v prodejně telefony nezískala :( Aktuálně máme v centrálním skladu dostatečnou zásobu telefonů iPhone X 256 GB ve stříbrné i šedé barvě. Prosím kontaktujte nás přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, rádi Vám zavoláme a domluvíme se na zaslání telefonů poštou.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 17:50, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 09:51, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.