Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
chtěla bych vás informovat o prodeji nekvalitního vína . V sobotu 17.3.,2018
jsem zakoupila v Bille Plzeň Majerova dvě lahve vína značky Sofín Ruladské modré červené v .Měla jsem návštěvu a bylo mi divné,že víno moc nepijí.Protože s manželem pijeme bílé,tak jsme na to hned nepřišli a návštěvě bylo trapné říci ,že víno je nekvalitní./Opravdu se jedné o víno nechutné a doufám,že i když mě to nepomůže tak alespoň můžete víno stahout z oběhu.Na etikatě je 14.12.2016
sarze 54/14/.
Poláková Marie/
Kontrola kvality prodávaných výrobků.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky (víno) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.