Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#22336Stížnost na nekvalitní víno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2018, před 7 lety

Marie Poláková

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych vás informovat o prodeji nekvalitního vína . V sobotu 17.3.,2018
jsem zakoupila v Bille Plzeň Majerova dvě lahve vína značky Sofín Ruladské modré červené v .Měla jsem návštěvu a bylo mi divné,že víno moc nepijí.Protože s manželem pijeme bílé,tak jsme na to hned nepřišli a návštěvě bylo trapné říci ,že víno je nekvalitní./Opravdu se jedné o víno nechutné a doufám,že i když mě to nepomůže tak alespoň můžete víno stahout z oběhu.Na etikatě je 14.12.2016
sarze 54/14/.

Poláková Marie/


Požadované řešení

Kontrola kvality prodávaných výrobků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2018 08:23, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (víno) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 22:43, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.