Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
prosím o zrušení premiového ůčtu a i profilu/členství na Vašich stránkách. Bohužel jsem si nevšimnul automatického prodloužení členství při prvním zaplacení.
Děkuji
Čapka
Referenční číslo poslední platby 2305027551
Zrušení premiového účtu a profilu
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), či ID svého profile, respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese: service@c-date.cz,
děkujeme Vám.
Zdravim email mam nový a ten stary si nepamatuju no jsem osel ja vim.
Podle platby to nejde dohledat?
Diky
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
Dobrý den.
Děkujeme Vám - dle (části) výše uvedených dat se nám podařilo uživatelský profil dohledat, ne všechny údaje však 'sedí'; mohli bychom Vám tudíž poprosit o doplnění posledního 4-číslí kreditní karty, kterou byly úvodní platby realizované, jako NEVEŘEJNÉHO/ REFERENČNÍHO data (pomohou Vám s tím zástupci dTestu), respektive na adresu našeho Zákaznického centra: service@c-date.cz?
Děkujeme Vám.
Poslední 4 čísla karty.
6838
Děkuji
ID: 6BUVDF33
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).
Děkujeme Vám.
Dekuji mockrát