Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22341Ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2018, před 7 lety

Jana Svatosova

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím Vás o pomoc ohledně společnosti Be2 S.a.r.l.
18.1. 2018 jsem se zaregistrovala do této seznamky a zaplatila přes kartu poplatek na jeden měsíc. 23.1.tedy do dvou týdnů jsem písemně meilem odeslala na adresu be2 zakaznicke centrum žádost o zrušení účtu. Napsali mi nějaký postup,tak jsem snažila odhlásit, ale zřejmě to nešlo.. Nechala jsem to být a po dalších pár tydnech společnost C Date si chtěla z mého účtu stáhnout částku 2.247,-Kč. Nemohli si částku vzít, protože nemám v bance toto povolené. Kontaktovala jsem tuto společnost mailem a ta mi odpověděla, že moje mailová adresa nebyla na jejich stránkách nalezena. Byla jsem tedy v klidu. Po čase žádali opět tuto částku a nyní mi přišel výhrůžný mail od BE2, že je mi navíc účtován manipulační poplatek 283,-Kč, tedy celková částka 2530,-kč. A pokud nezaplatim do 23.3. Předají toto vymahacske firme. Nechápu proč mi C date chtěla vzít z účtu poplatek a zároveň tvrdila, že účet u ní nemám. Nerozumim tomu a prosim Vás o pomoc. Včera 17.3. 2018 jsem poslala mailem na adresu BE2 zákaznický servis "Odstoupení od smlouvy".
Děkuji
Jana Svatosova


Produkt

Seznamka BE2


Požadované řešení

Zrušení členství a ukončit požadavek stáhnout si poplatek z mého účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2018 11:56, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2018 14:18, před 7 lety

ID: O2B5CO78


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 18/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.3.2018 23:52, před 7 lety


Jana Svatosova

Dobry den, to, že jsem Vás žádala do 14. dnů dne 23.1. 2018 o zrušení účtu, neberete vůbec v potaz? A Vy jste mi odpověděli a uvedli postup: přihláste se na svůj profil, vyberte záložku "Můj profil/nastaveni, kliknout na status profil/upravit a závěrečné kliknutí smazat! Tak jsem to udělala. Děláte z lidí hlupáky.
Výpovědní email jsem Vám poslala 17.3. 2018.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2018 11:08, před 7 lety

ID: O2B5CO78


Dobrý den.

V úvodu i na konci Vaší zprávy ze dne 23.01.2018 je/ bylo uvedené, že se jedná o automatizovanou odpověď a pokud tato Váš dotaz nezodpověděla, ''prosím odpovězte přímo na tento email''.

Viz prosím předešlý komentář z naší strany ze dne 19.03.2018:

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.3.2018 12:56, před 7 lety


Jana Svatosova

Ve zprávě od Vás z 23.1. 2018 byl uveden postup zrušení účtu. Psala jsem výše. Tak jsem tak postupovala a od té doby jsem tento účet nevyužívala.
Dnes jsem Vám znovu odeslala "Odstoupení od smlouvy", poslanou jako přílohu k meilu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2018 09:51, před 7 lety

ID: O2B5CO78


Dobrý den.

Viz prosím předešlý komentář ze dne 20.03.2018: V úvodu i na konci Vaší zprávy ze dne 23.01.2018 je/ bylo uvedené, že se jedná o automatizovanou odpověď a pokud tato Váš dotaz nezodpověděla, ''prosím odpovězte přímo na tento email'' - z Vaší strany se tak žel nestalo.

Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy/ obchodního vztahu, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 18/01/2018,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.3.2018 12:37, před 7 lety


Jana Svatosova

Vzdala jsem to, zaplatila a poslala "Odstoupeni od smlouvy"!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2018 13:35, před 7 lety

ID: O2B5CO78


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2018 20:21, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.4.2018 14:51, před 7 lety


Jana Svatosova

Dobrý den, již jsem psala, že jsem zaplatila, a oni mi přijali výpověď...

S pozdravem. Jana Svatosova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2018 23:48, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.