Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den.
Dne 18.3.2018 jsme provedli nákup v Tescu Prostějov za pomoci aplikace Scan and Shopu.Před zahájením nákupu jsme oslovili paní z informací s tím, aby nám vysvětlila postup jak se zařízením zacházet. Tuto prodejní praktiku známe již dlouhodobě ze sítě prodejen Globus, takže nám nebyla uplně cizí. Před vstupem do Vaší prodejny byla postavena reklamní tabule ohledně získání slevy 80,- Kč při nákupu nad 700,- korun při využití služby Scan and Shop. Paní z informací nás ale neupozornila, že si musíme vyzvednou tento kupon na slevu hned před nákupem, ale neuváděla to ani Vaše reklama na reklamní tabuli. Po zaplacení částky 909,90,- Kč jsme navštívili opět informační stánek, kde byla stejná pracovnice jako při našem vstupu a požadovali jsme slevový kupon a bylo nám sděleno že tento slevový kupon jsme měli vyzvednout na informacích ještě před nákupem a na dotaz proč jsme na tuto skutečnost nebyly upozorněni již při vysvětlování obsluhy této aplikace odpověděla, že ona tam není od toho aby nás informovala. Vaše zaměstnankyně se asi neřídí vašimi hodnotami a vaším posláním, kterými se prezentujete na web. stránkách. Celou Vaši reklamní kampaň mám nafocenu, a mohlo by to zřejmě zajímat i media jako je televize a možná i ČOJ, jakou klamavou praktiku uplatňujete na Vaše zákazníky. Tímto beru celou vaši reklamní kampaň jako klamavou reklamu. Tuto stížnost požaduji vyřešit co nejdříve. S pozdravem dlouholetý zákazník.
Požaduji vrácení 80,- Kč formou adekvátně přepočítaných bodů na zákaznickou kartu mé manželky.Číslo karty je uvedeno v dalších informacích (neveřejný údaj). A učiněním dalších opatření na tomto hypermarketu.
|
Tweet |
Neuvedení podmínky pro získaní slevy nespadá přímo do výčtu klamavých praktik uvedeného v příloze zákona o ochraně spotřebitele. Zařazení takového jednání mezi nekalé obchodní praktiky by proto podléhalo posouzení dozorového orgánu, kterým je v daném případě Česká obchodní inspekce.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.