Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22348Okamžité odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 hodin 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2018, před 7 lety

Jan Miklánek

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 16.3.2018 jsem si koupil na internetové seznamce be2 VIP členství na 1měsic,po zaplacení jsem zjistil, že se mi automaticky prodlouží každé 3měsíce VIP účet za 2247 kč. Nic o téhle funkci jsem nikde neviděl až po zaplacení částky na jejich účet mi to přišlo mailem. Vůbec s tím hle jednání nesouhlasím a beru to jako podvod. Psal jsem jim 17.3.2018 na zákaznický servis mail s ručně napsanou výpovědí a vlastním podpisem (ve formátu PDF),že chci zrušit smlouvu ve zkušební době ke dni 17.3.2018, následné zrušení VIP účtu,a odejmutí osobnich údajů z jejich databáze.A aby mi potvrdili mailem zrušeni smlouvy a VIP účtu. To stejné jsem poslal i poštou na uvedenou adresu v jejich podmínkách.Přisel mi jen nějaký email vygenerovaný počítačem, že do 3 pracovních dni se mi někdo ozve.Nechci čekat s nejistotou 3dny,že se mi někdo možná ozve.
Chtěl bych poprosit o pomoc popřípadě vyřízení a potvrzení okamžitého odstoupení od smlouvy.Vymazání mých osobních údajů z jejich databáze a i údajů o platební kartě.Nechci využívat služby téhle společnosti.

Děkuji za pomoc.
S pozdravem Miklánek


Produkt

Produkt Prémium členství na 1 měsíc za 149kč


Požadované řešení

Okamžité odstoupení od smlouvy ze dne 17.3.2018,zrušení VIP účtu prémium,odejmutí mých osobních údajů z databáze společnosti,smazání účtu,smazání údajů o platební kartě,popřípadě navrácení peněz.
Potvrzení na email o zrušení smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2018 10:06, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2018 14:50, před 7 lety

ID: SLG2IC94


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.3.2018 15:22, před 7 lety


Jan Miklánek

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
děkuji moc všem zúčastněným za rychlou reakci k mé stížnosti. Velké dík dTestu tak i seznamce be2. Profil už mám zrušený,VIP účet taky,výpověď smlouvy byla přijata a peníze poslány zpět na účet.
Pro případ kdyby náhodou nějakých nečekaných mailů o zaplacení si udělám kopie potvrzení mailu výpovědi. Člověk nikdy neví.
Přeji všem pěkný zbytek dne a spoustu vyřešených stížností.
S pozdravem Miklánek