Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#22351Dolpňkový zákaznický servis

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2018, před 7 lety

Jakbu Dědek

Znění stížnosti

Dne 8.12.2017 jsem zakoupil na Teplické pobočce VW Phaeton... vin WVWZZZ3DZ68000659 r.z. 3SN 8723. S autem jsem spkojený, ale s arogantním přístupem vašeho manažera Teplické pobočky a vaším " doplňkovým zákaznickým servisem" už tak spokojený nejsem. V kupní smlouvě a na vašich stránkách uvádíte, že:

" Platnost od: 29.5.2017, uvedené ceny jsou včetně DPH. Služba je volitelná, nákup vozu není podmíněn poskytnutím této služby"

Toto máte i v kupní smlouvě. Jak je tedy možné, že si toto nárokujete, když v podstatě ani nemůžete a je to navíc v rozporu s vašima podmínkama. Před podpisem kupní smlouvy, jse na toto upozornil přesně 8.12.2017 ve 22:30 vaší pokladní a hlavního manažera Teplické pobočky. po odmítnutí zaplaceni tohoto poplatku mi bylo sděleno, že s autem nemohu odjet. Potom nakonec mi bylo nabídnuto, že tento " doplňkový zákaznický servis" mohu zaplatit později, ale pokud ho nezaplatím, tak že mi nebude zaslám velký TP. Což je další blbost už jen z toho důvodu, že vozidlo musí být přepsáno na nového majitele do 10ti pracovních dnů od podpisu kupní smlouvy. Po cca měsíci 1.2.2018 jsem se velkého techničáku domáhal a to jak telefonicky, dopisem tak i osobní návštěvou Teplické pobočky. Pochopitelně bez výsledku a s tím, že nejprve musím uhradit částku 5999,- za " Doplňkové služby" navíc váš arogantní manažer než aby si nechal vše vysvětlit, tak mě vykázal z kanceláře s tím, že na mě zavolá právníky a bude se to řešit takto. Teď je to cca 3 týdny, co mi váš manažer volal opět vyhrožoval právíkama a opět si nenechal vše vysvětlit, že porušuje podmínky kupní smlouvy. Vysloveně pod nátlakem jsem byl přinucen vaší službu " Dopňkový zákaznický servis " zaplatit. Důvod byl i urgentní přeps vozu z důvodu možné pokuty od registru vozidel za nedodržení podmínek stanovené k přepisu vozidla. Pokud chcete argumentovat váš " Doplňkový servis " s tím, že se jedná o administrativu a přípravu vozu, tak to si nechte pro někoho jiného. Vaši zaměstnanci od toho berou mzdu, kterou mají napsanou v pracovní smlouvě včetně vyplácených výkonostních bonusů. Co se toho týká, tak od toho máte stanovený výnos z prodeje vozu. Tím pádem těch 5999,- budu chtít zpět. Jinak cena vozu byla 260.000,- na vůz mi byla poskytnuta sleva ve výši 5000,-, ale cena ve smlouvě byla 260.998,-.. kde je tedy ta sleva 5000,-? asi se ztratila při započítání " Doplňkového zákaznického servisu " Předem děkuji za vyřízení této žádosti

Jakub Dědek


Produkt

Dopňkový zákaznický servis


Požadované řešení

Vrácení částky 5999,- za něco co si nemůžou nárokovat. Jedná se o klamání spotřebitele a porušení kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2018 09:02, před 7 lety

Podle § 2087 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "občanský zákoník") má autobazar povinnost předat kupujícímu doklady k automobilu. Tímto dokladem je i velký technický průkaz. Není-li okamžik předání dokladů určen ve smlouvě, uplatní se § 1958 odst. 2 občanského zákoníku. Autobazar pak musí předat doklady bez zbytečného odkladu.

Jestliže by nebyla ani písemná výzva k vydání velkého technického průkazu úspěšná, může kupující postupovat podle § 8a zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. Jestliže autobazar neposkytne dostatečnou součinnost k přepisu vozidla, provede zápis příslušný obecní úřad s rozšířenou působností (dále jen "obecní úřad") na žádost kupujícího. Obecní úřad vyzve autobazar, aby se k záležitosti vyjádřil a vydal všechny potřebné dokumenty.

Detaily ohledně postupu podle zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích poskytnou na příslušném obecním úřadě.

Pokud si spotřebitel doplňkovou službu neobjednal, nemusí tedy za ní platit. Volitelnost a nepodmíněnost služby je uvedena i v kupní smlouvě dle tvrzení spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2018 11:32, před 7 lety

Vážený pane Dědku,
Vaši záležitost jsem prověřila s pobočkou v Teplicích. Nyní mám informaci, že věc by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně řešení a dalšího postupu již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.4.2018 04:57, před 7 lety


Jakbu Dědek

Hodnocení:

Komentář: Uzavíram tuto záležitost z důvodu uspokojení obou stran po vzájemné dohodě o vrácení poměrné částky za doplňkový servis. Tímto bych chtěl poděkovat Dtest za výpomoc.