Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Ráda bych vám nahlásila velmi závažný problém.Dne 18.3.2018 což je dnes jsem zakoupila nákup na a po zaplacení stravenkami mi bylo divné že platím tolik bohužel jsem si nevšimla že na účtence mám věc kterou jsem nezakoupila ale přesto je na účtence a zaplatila jsem za ni.
Tuto položku jsem nezakoupila vepřový steak byl mi načten 2krat
Ráda bych aby na prodejně Billa Slaný na Dolíkách byla zjednaná náprava tím že prodavač jméno jsem zjistila z účtenky Rendl byl dostatečně potrestán a byli mi vráceny peníze.
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.