Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
rád bych Vás touto formou požádal o pomoc v případě zrušení členství u výše uvedené společnosti. Jako několik jedinců přede mnou i já jsem naletěl na klamavé obchodní podmínky a došlo u mě opakovaně k automatické platbě v hodnotě 2394,- Kč.
Okamžitě bych toto členství chtěl zrušit !
Naletěl jsem na , byla mi nabídnuta zkušební verze za 180 Kč , kterou jsem 4.2.2018 zaplatil , ale nyní mi byla bez mého vědomí asi jsem špatně přečetl podmínky, stržena částka 2 394 Kč za Premium členství o které jsem nežádal!
Nevím, jestli mohu zrušit smlouvu emailem ? Mají tam jen faxem, který se dnes téměř nepoužívá a nebo na poštou na adresu , ale sídlo je v Lucembursku.
Jak mám nyní prosím postupovat ?
Můžete mi pomoci a výpověď zaslat ?
Seznamka
Zrušení Premium členství u profilu S74KKH51 a smazat tento profil.
Ukončit kompletně členství a neplatit další automatické poplatky.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska
ID: S74KKH51
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 02/09/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den, jelikož jsem nebyl společností Interdate S.A. informován o :
- tom, že se bude členství prodlužovat a na jakou dobu !
- o tom, že členství Prémium bude zpoplatněné a jaký měsíční poplatek za něj bude účtován !
- nikde jsem nedával souhlas s inkasem !
- prostě jsem nedostal žádné informace o v jejich VOP jsem se to nedočetl.
- vůbec jsem o tuto službu neměl zájem !
Můžete prosím na základě těchto informací zajistit ,aby :
- mi bylo členství s okamžitou platností zrušeno ? Takže aby určitě neplatilo až do 2.9.2018 , rozhodně nechci platit měsíčně částku, kterou ani neznám!
- aby po mě s okamžitou platností nechtěli žádné další poplatky ?
- aby vymazali veškeré mé osobní údaje ze své databáze ?
- můžete prosím zjistit kolik je tedy měsíční poplatek za Premium členství ?
- Mohu si prosím zablokovat účet , aby mi nestrhávali další peníze, nebo mi hrozí nějaké penále, když to udělám ?
Nikde smlouvu pořádně nemůžete vypovědět, Fax nejde odeslat, píší, že jak nevyplníte přesně jejich vzor pro ukončení a výpověď nemusí být akceptováno, ale jen těžko tento dokument/vzor výpovědi naleznete... Mně se to naštěstí podařilo.. Jediné spojení je emailem na který jsem zaslal výpovědi, viz příloha této žádosti. Ale koukal jsem, že se vám podařilo členství u jiných žadatelů okamžitě zrušit i upuštění od dalších plateb i na základě neplatné výpovědi klientů.
Je prosím z mé strany dostačující, že jsem chtěl vypovědět viz. příloha, bude mi to v případě sporu stačit ?
Moc díky a prosím o rychlou pomoc a reakci !
Společnost má povinnost než dojde k uzavření smlouvy informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevnikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Řadu informací v souvislostí s řešením svého problému může spotřebitel nalézt také v příručce Evropského spotřebitelského centra zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Vzhledem k tomu, že faxy společností provozující online seznamky bývají často nefunkční a dle nás se jedná o prvek komplikující vypovězení závazku, považujeme takový požadavek za nepřiměřený. V tomto kontextu je tedy dostačující výpověď zaslaná formou e-mailu. Jestliže spotřebitel takovou formou výpověď zasílal, k prokázání vypovězení vztahu stačí doložení již zaslaného e-mailu. Proto doporučujeme si komunikaci uschovat.
Co se týče osobních údajů, zde se lze po společnosti požadovat odstranění osobních údajů z databáze. Jestliže tak společnost neučiní či o tom spotřebitele nevyrozumí, je možné se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Zablokování účtu či karty vyřeší to, že nebudou strženy žádné další poplatky, nicméně nijak neovlivní otázku smluvního závazku se společností.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na její vývoj.
ID: S74KKH51
Dobrý den.
Viz prosím předešlý komentář z 19/03/2018: ''Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již ZRUŠENÉ.''.
Vaše stávající Prémiové členství je uhrazené do: 02/09/2018.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, omlouvám se, ale raději se ujistím , protože u vaší společnosti , která C-Data provozuje člověk nikdy neví. Všechno nasvědčuje tomu,že se jedná o klamání spotřebitele, takže prosím o jasné zodpovězení této otázky :
- Podle vašeho vyjádření mám uhrazené Premium členství do 2.9.2018, tzn. jedná se o jednorázovou platbu,kterou jste mi v březnu 2018 strhli částkou 2 394 Kč a jakékoliv další poplatky v dalších měsících od dubna do září 2018, kdy členství definitivně skončí už nebudou následovat ?
- Jelikož mě společnost Interdate S.A. vůbec neinformovala o tom, že mi bude částka 2 394 Kč stržena, dále tento poplatek není uveden ani v jejich VOP, není uveden ani na jejich stránkách. Tudíž jsem neměl jakoukoliv možnost se informovat/dozvědět se , že mi bude v březnu stržena částka 2 394 Kč. Nebyla tam částka , termín kdy bude stržena, nedal jsem souhlas s Inkasem, prostě žádnou informaci jsem od společnosti Interdate S.A. nedostal.. Cítím se jako poctivý občan České Republiky oklamán.
Mohu tedy mimosoudně požadovat vrácení částky 2 394 Kč ? Nebo je jediná cesta podání žaloby a soud ?
Prosím tedy o zajištění jejich vyjádření, že mě žádné další poplatky nečekají a jestli mi částku vrátí ?
Děkuji
Jestliže společnost nijak neinformovala spotřebitele o ceně za služby a trvání závazku, potom porušila své zákonné povinnosti, takže není účtování poplatku za prodloužení smlouvy oprávněné. Pokud jde o získání zaplacené částky zpět, může spotřebitel vyzkoušet službu chargeback, kterou poskytují banky v případě neoprávněné stržené platby z platební karty. Pokud to nebude možné, lze se domáhat vydání částky za situace, kdy společnost odmítá spolupracovat dobrovolně, soudní cestou.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: S74KKH51
Dobrý den.
ano - jedná se o jednorázovou platbu, která byla uhrazená v březnu 2018 ve výši 2.394 Kč a jakékoliv další poplatky v dalších měsících od dubna do září 2018, kdy členství definitivně skončí, už nebudou následovat.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 02/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Odstavec 1.
První přílohu vidím poprvé v životě.. vůbec mi tento odkaz nebyl nabídnut.
Když už zmiňujete platební stránku 1, jak to , že tam nikde neuvádíte částku za jakou bude prolongováno ?! Proč tam jasně nenapíšete, že po jednom měsíci bude členství prodlouženo za jednorázový poplatek 2 394 Kč na šest měsíců a do jakého data?! Jak to , že částku 2 394 Kč nemáte uvedenou ve svých VOP ?! Ta tam přeci musí být, ne ? !!! Musíte přeci i dopředu uvádět , že mi strhnete částku 2 394 Kč a musí být přesně uvedeno do kdy členství bude platné ?! Vyzývám Vás, abyste mi jasně prokázali , jak přesně jste mě informovali o tom, že mi po zkušební době 1 měsíc za 180 Kč , bude prodlouženo Premium členství za 2 394 Kč a přesně do jakého data toto členství trvá ?!
Měl jsem zájem jen o jeden zkušební měsíc po skončení mi nebylo oznámeno nic.
Odstavec 2.
Uvědomujete si vůbec , že znemožňujete klientům rychle smlouvu či členství vypovědět!
Nefungující FAX !!!! viz. příloha zkoušel jsem to 3x..
Jen těžko dohledatelná emailová adresa, ze které nikdo neodpovídá, psal jsem vám snad 6 emailů a že jsem nedostal žádnou odpověď taky mohu dokázat!
Pro písmennou výpověď adresa někde v Lucembursku , jsem si jist, že tam nikdo, nikdy výpověď nepřevezme, tudíž evidentně a prokazatelně znemožňujete klientovi zákonně smlouvu vypovědět. Nebýt zástupců Dtestu vůbec bych se vaší odpovědi nedočkal. Jelikož máte sjednání služby online, musíte i výpovědi online přijímat, jak to že mi do dneška nikdo nereagoval ? Už ani nechci , nechci s vaší společností mít nikdy nic už společného, ale tohle musí soud zastavit.
Závěr : chci, abyste mi prokázali to co požaduji v odstavci č. 1. že jste mě jasně informovali , že zkušební měsíc je za 180 Kč a že mi poté bude stržena částka 2 394 Kč ?!
Dále mi prokažte , kde máte fungující odkaz umožňující podle zákona online službu vypovědět ?
A co říkáte tomu, že FAX nikomu nefunguje ?
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: S74KKH51
Dobrý den.
Cena (eventuálně) prodlouženého členství je v souladu s legislativními předpisy EU uvedená na stránce se zadáním platebních dat.
Jelikož je suma (eventuálně) prodlouženého členství uvedená na platební stránce a v rámci potvrzení o realizaci úhrady, je součástí VOP odkaz na tuto skutečnost, nikoliv cena samotná (ceny jednotlivých produktů se liší).
V případě, že je FAX-ová linka přetížená, považuje se za platnou formu Výpovědi také potvrzení o snaze o včasnou Výpověď v podobě potvrzení FAX-u o nemožnosti odeslání dokumentu.
Z Vaší registrační emailové adresy jsme doposud přijali pouze jeden email, a to ze dne 19.03.2018, který byl uzavřený v důsledku skutečnosti, že reakce na Vaše dotazy již jsou/ byly zprostředkované na stránce dTest.
Na naší adrese v Lucemburku jsou Výpovědi přijímány a zpracovávány.
Fax je asi přetížený nonstop, prostě na něj výpověď nepošlete.
Podle odborníků musíte dopředu informovat o tom, že po vypršení zkušební doby jednoho měsíce bude automaticky členství prolongováno na 6 měsíců za cenu 2 394 Kč, můžete mi jasně doložit , kde se tato cena uvádí ? Jestli uvádíte, že zde "členství uvedená na platební stránce a v rámci potvrzení o realizaci úhrady", pošlete mi sken obrazovky, kde to je a že tato informace je dopředná, tedy nežli se členství prodlouží. Protože já jsem se o této částce dozvěděl, až mi zmizela z účtu.
Dále podle vyjádření odborníků musíte v případě online sjednání umožňovat i online výpověď, ve VOP uvádíte, že klienti mohou využít nějaký link na vašich stránkách, nikde nic není. Prosím o doložené odkazu na který klienti mohou kliknout a výpověď dát online.
Jestli neexistuje jasná dopředná informace o částce za jakou se členství bude prodlužovat a dále jestli neexistuje možnost online výpovědi, tak dle vyjádření odborníků porušujete zákon. Žádá o vrácení 2394 Kč , protože jsem dopředu nebyl jasně informován o tom , že mi tato částka bude stržena !
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
ID: S74KKH51
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den, nikdo mě nekontaktoval, žádný email jsem nedostal. Smazal jsem u vás profil, ale nedostal jsem žádné potvrzení, že se tak opravdu stalo? Jak informujete své klienty, že je profil smazán? Chtěl bych, abyste smazali me osobní údaje,ukončil jsem členství a smazal profil, žádám o potvrzení, že profil je smazán a žádám o vymazání osobních údajů z vaší databáze!
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
ID: S74KKH51
Dobrý den.
Tímto Vám potvrzujeme, že Váš profil byl smazaný.
Výše uvedený email byl k dnešnímu dni (tj. 06.04.2018) přeposlaný na Vaši registrační emailovou adresu.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji Vám, ještě že existujete , protože jinak nevím zdali by mi ty podvodníci z C-DATA vůbec nějak reagovali, fax který nefunguje, sídlo někde v Lucembursku, email kde je jen jedna automatická odpověď, ale potom nic.. Jak se Vám podařilo , že Vám odpovídali ? Asi je dám ještě médiím , jestli to pomůže.
Moc Vám díky, Vaše práce má neskutečný smysl a opravdu za toto budete někdy až na to přijde čas skutečně odměněni. Díky