Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ahoj zaregistroval jsem se a chvíli jsem nemohl platit prodloužené VIP členství, chtěl bych doplatit všechny dluhy a ukončit VIP členství jak na to nemůžu nikde najít výpovědní formulář.
jásné instrukce jak postupovat
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: CQAYHG70
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Váš profil bude možné vymazat jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v rámci daného profilu v současnosti evidovaný.
Mohli byste mi poslat údaje o platbě, tj. částku a kam mám poslat danou částku ? Dále jak je to s vymahačskou firmou budou všechny úhrady vůči této firmě zaplaceny když zaplatím vám, nebo musím samostatně zaplatit ještě jim ?
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: CQAYHG70
Dobrý den.
Viz prosím platební data, která jsou součástí přílohy aktuálního komentáře, děkujeme Vám.
Jakmile bude platba uvedeného dlužného poplatku realizovaná, bude případ uzavřen (tj. všechny platby vůči externí společnosti budou uhrazeny když zaplatíte přímo C-date).
Podle vymahačské společnosti na mne byla podána žaloba, platí pokud zaplatím vám všechny poplatky bude žaloba stažena a vše uhrazeno ? Po ppřijetí platby budete mi schopni poslat potvrzení o zaplacení částky a stažení žaloby ? Navíc mi e-mail o žalobě přišel na fakturaci která je ještě před splacením ?
ID: CQAYHG70
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.