Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.12.2013 jsem koupila dámskou kabelku(k ježíšku). Tuto kabelku jsem v originálním obalu uschovala do skříně a na vánoce ji vyndala. Týden na to jsem ji poprvé provětrala a kabelka se zdeformovala po její celé ploše + cvoky nešlo otvírat. Tyto závady mi přišly fatální, tak jsem se tedy obrátila s reklamací na daný obchod. Po 30 dnech mi bylo sděleno, že je reklamace zamítnutá s tím, že je to běžné opotřebení materiálu. Zboží za 910 Kč (původní cena 1300 Kč) by podle mě mělo vydržet v původním stavu déle, nežjedno nošení.
Kabelka dámská
Prosím o výměnu kabelky popřípadě vrácení aspoň části ceny.
|
Tweet |
V případě, že kupující nesouhlasí s odůvodněním zamítnutí rozporu s kupní smlouvou, může se obrátit na soudního znalce, který by výrobek posoudil a vypracoval by znalecký posudek. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má kupující nárok nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.
Společnost NN-MONDI s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.