Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#22360Zamítnutí vrácení peněz při 3 reklamaci stejné vady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2018, před 7 lety

Marek Vondruška

Znění stížnosti

Dobrý den,
Již několikrát jsem u této společnosti reklamoval telefon. Při poslední třetí reklamaci se mi dostalo lživého vyjádření servisního technika, že závadu způsobuje nalepené ochranné sklo. Ochranné sklo však na telefonu nebylo což písemě potvrdila i pobočka společnosti v Pardubicích. Zamestnanci pobočky v Pardubicích mi bylo doporučeno odeslat telefon přímo na reklamační oddělení poštou s tím, že kdybych znovu reklamoval telefon na pobočce, mohl by se mi vrátit telefon se stejným vyjádřením.

telefon jsem tedy odeslal na reklamační oddělení do příbrami a ještě než jsem byl uvědoměn o výsledku reklamace, zaslal jsem požadavek o odstoupení od smlouvy a způsobu vyřízení reklamace - vrácení peněz.

Toto mi však nebylo umožněno opět nepravdivým tvrzením, že jsem o toto nepožádal při podání reklamace. Pokud vím, tak jelikož ještě nejsem uvědoměn, mám právo volby způsobu vyřízení reklamace.

Děkuji za vyřešení této stížnosti.

S pozdravem
Marek Vondruška


Produkt

RE17064305


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2018 11:20, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 23:33, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodařilo-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.