Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dne 18. 2. 2018 v 18:28 jsem se registroval na stránkách seznamky Be2.
Následně jsem se rozhodl si zakoupit VIP členství, na stránce bylo uvedeno zkušební členství na jeden měsíc za 149 korun českých, které mi byly z účtu stržený 20. 2. 2018. Nikde na stránce nebylo uvedeno nic o strhávání na další měsíc. takže v době placení jsem byl ujištěn že se jedná o zkušební dobu na jeden měsíc. Když jsem se šel přihlásit na účet Be2 ve vyhledávači jsem narazil na varování že se jedná o podvodnou stránku a jsou tam také falešné profily, proto jsem si pozorně přečetl podmínky zrušení, kde byl jako jediný kontakt na zrušení uvedeno Faxové číšlo, na které jsem 8 dní po stržení platby, tedy 28.2, zaslal žádost o zrušení VIP členství. Bohužel včera, tedy 18. 3. 2018, mi na email přišla zpráva že jsem neuhradil další měsíc a nyní jim z toho důvodu dlužím 2530 korun českých. Jak je možné že i přesto že jsem podle podmínek vypověděl VIP členství na jediné dostupné číslo v podmínkách o zrušení VIP členství. Ke zrušení nedošlo a ještě se mi neoprávněně pokusili strhnout peníze za další měsíc a když se jim to nepodařilo, z nedostatečného zůstatku na účtě, tak jsem se stal dlužníkem 2530 korun českých, které po mě chtějí uhradit. V emailu není ani stanovena doba do kdy mám uhradit a píší že když to neuhradim včas (to ani nevim kdy, protože to není nikde uvedeno) bude to ze mě vymáháno jiným způsobem.
VIP jednoměsíční zkušební členství.
Zrušení mého VIP členství, zrušení mého účtu, stažení takzvaného dluhu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: SO2BNH51
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 18/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Ano hezký snímek, nevidim však důkaz kdy je pořízen a mohl být klidně upraven. Také je to pro mě prakticky nečitelné protože to v této barvě prostě nevidim, musel mi to přečíst až příbuzný. Také jsem jsem vypovídal a to na vaše číslo Faxu uvedené ne výpovědních podmínkách! Fax jsem emailem neposílal protože nevím jak se to dělá, stavoval jsem se na Informačnim centru kde mi to známý odeslal. Vypovídal jsem ho dne 28.2. pokud máte přístup k faxu uvedeném na vašich stránkách prosím projděte si to pořádně.
ID: SO2BNH51
Dobrý den.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Taky se mi nelíbí že se tady oháníte důkazy které ani nejsou platné jelikož jsou upravené to je z mého pohledu nehoráznost! Je tam napsáno Jednorázová platba a vy jste si to upravili na nějakou 3 měsíční návaznost! Taky bych vás chtěl poprosit o poštovní adresu kam to mohu zaslat a budu mít jistotu že si to přečtete a opravdu mi službu vypovíte! nerad bych abych vám to zaslal a stále vám dlužil za něco co jsem už dávno považoval za zrušené. A ještě malá poznámka na té platební stránce máte také uvedeno že pokud je zákazník spokojen pak teprve prodlužujete automaticky na další tři měsíce, já si nevzpomínám že bych s vaší službou byl nějak spokojen, nebo vám to dával vědět. S vaší službou absolutně spokojen nejsem, protože seznamka na které je více falešných profilů než skutečných lidí není seznamka ale nějaká seznamka s automaty. Falešné profily a falšování důkazů moji spokojenost nijak nepodpoří a jen to narušuje vaši serioznost a spíše vypadáte jako podvodná stránka.
Společnost má povinnost než dojde k uzavření smlouvy informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Jestliže by tedy na platební stránce informace nebyla vůbec, potom dle našeho názoru společnosti žádný nárok v souvislosti s prodloužením nevznikl. Platební stránka zaslaná spol. be2 sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevnikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: SO2BNH51
Dobrý den.
V souvislosti s realizací prodloužení svého Prémiového členství (obdobím jeho platnosti, cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého období platnosti, možnostmi jeho výpovědi) jste byla informována prostřednictvím samotné platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již ZRUŠENÉ.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, abychom měli k dispozici podklad pro zastavení procesu vymáhání dlužného poplatku za Vaše stávající Prémiové členství,
děkujeme Vám.
Neposlali jste mi adresu kam mohu přeposlat kopii odeslání výpovědi. Na vaše kontaktní maily (collections@be2.com, zakaznickyservis@be2.cz) jsem již kopie i důkazy zaslal a stále nebyla žádná reakce. Také ode mě stále vymáháte nesmyslný dluh.
Soubor jde přiložit jen jeden, pokud vám to nestačí víc jsem jich zaslal na vaše zmíněné adresy a doposud nebyla žádná reakce.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
ID: SO2BNH51
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
ten "dluh" jsem zaplatil, doufám že mě členství je i nadále zrušené.
Také chci prokazatelný důkaz toho, že je mé členství zrušeno a již ode mne nebude požadována žádná další částka. Taky požaduji abyste smazali veškeré mé osobní údaje a již s nimi nijak nenakládali. S vaší společností si již nepřeji mít nic společného.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: SO2BNH51
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl smazaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
můžete mi prosím zaslat i potvrzení o uhrazení dluhu. Nerad bych aby byl prodlužován navyšován, nebo stále vymáhán.
ID: SO2BNH51
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2,
děkujeme Vám.
Hodnocení: