Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22367Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2018, před 7 lety

Jana Oujezdská

Znění stížnosti

16.3.2018 jsem si zaregistrovala na 1měsíc premium členství na seznamce a zaplatila 18.3.2018. Dnes 19.3 jsem poslala e-mailo odstoupení od smlouvy. Mail nebyl jako příloha ve formátu jpg atd, není podepsaný osobně, protože toto VOP nepožadují. v příloze jsem naopak poslala, že jim nefunguje odkaz na vzorový formulář. Přesné znění viz níže

be2 S.a.r.l.
zákaznický servis/ostoupení od smlouvy
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Luxemburg

Odstoupení od smlouvy
V souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami čl. 11 odst. 1 v zákonné 14-ti denní lhůtě odstupuji od smlouvy a dle čl. 7 odvolávam souhlas se zpracováním a používáním mých osobních dat. Vzorový formulář odstoupení od smlouvy nelze použít. K tomuto tedy máte přiloženo, co se zobrazí, když chci vzorový formulář, na který máte odkaz použít.
Jméno Příjmení
jenny1983@seznam.cz
Česká republika
Janina
Datum registrace 16.3.2018
Poplatek uhrazen za Premium účet členství 18.3.2018

Jméno Příjmení
19.3.2018

V plánu mám ještě zítra poslat uvedené jeětě na dodejku poštou. Bude takto stačit? Mám obavy, abych se nedostala do problémů, jak někteří jiní. Mám obavy, aby vůbec někdo reagoval.


Požadované řešení

Rekacei očekávám, že budou reagovat na můj email, že skončily veškeré mé závazky a moje veškerá data nebudou dále nikde figurovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2018 13:04, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2018 10:34, před 7 lety

ID: 2MGYLB17


Dobrý den.

Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 156 Kč ke dni 20.03.2018 refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.3.2018 07:05, před 7 lety


Jana Oujezdská

16.3.2018 zřízen účet, také žádáno, jak poslat výpověď
18.3. dle VOP odeslána mailem výpověď - bez osobního podpisu, mail poslán s informací o přečtení - doposud mi nepřišlo, potvrezení, že by si mail někdo přečetl
19.3 přes vašestížnosti poslán tento dotaz viz výše, odpoledne mi přišel mail od firmy, že mám výpověď podepsat a sken poslat ve formátu pdf, jpg...Toto však VOP nepožadují. Vše jsem ale provedla dle jejich přání, vzorový formulář, který ale není předepsán nefungoval, o čemž jsem je informovala. Opět mail poslala s pro mě informací o přečtení - opět doposud žádná zpráva, že by si mail někdo přečetl - poslán v pondělí večer. Přes doporučení ještě využito dalších možností odstoupení s požadavkem na uznání výpovědi. Nechápu, když už někdo reaguje na můj požadavek, proč se pod to nepodepíše. Ano vráceny peníze, ale kdo mi tu výpověď vlastně potvrdí?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2018 07:34, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2018 12:40, před 7 lety

ID: 2MGYLB17


Dobrý den.

Viz prosím předešlý komentář z včerejšího dne, tj. 20.03.2018: ''Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.'',

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2018 15:35, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.4.2018 16:03, před 7 lety


Jana Oujezdská

Odstoupeni od smlouvy jsem poslala emailem a resila soucasne touto cestou. Na email mi neprislo vubec nic. Posilala jsem ho i potvrzenim o precteni. Nic. Pro jistotu jsem jeste ve 14denni lhute poslala dopis s odstoupenim od smlouvy s dorucenkou. Penize za mesicni clenstvi vratili. Cekala jsem, zda mi nestrhnou dalsi penize. Zatim je vse v poradku. Uvidime.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2018 23:51, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.