Společnost


Kamil Nápravník

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#22368Nevrácení peněz za poštovné při reklamaci výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2018, před 7 lety

Markéta Nováková

Znění stížnosti

Firma dodala poškozený výrobek (CANAS Multi-Star 5v1 - Multifunkční keramický toustovač, vaflovač, gril), který jeho používáním ohrožoval nás zákazníky na životě. Čvrt výka bylo odlomené a odlomený díl nebyl umístěn v balení (nebylo ani možné to slepit). Zboží jsme reklamovali, nové zboží poslali v pořádku, ale požadovali jsme vrácení peněz za poštovné reklamovaného zboží, ale i po opakovaném kontaktování (email, telefonicky) nám peníze vráceny na účet nebyly. Nyní jsou to 4 měsíce a firma nereaguje. Všechny potřebné materiály k proplacení poštovného jsme dodali a stále bez odezvy.


Produkt

CANAS Multi-Star 5v1 - Multifunkční keramický toustovač, vaflovač, gril


Požadované řešení

Žádáme plné uhrazení poštovného za reklamované zboží a za poslání dokumentů vydané poštou, že jsme reklamované zboží posílali poštou za finanční poplatek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2018 13:12, před 7 lety

O právu na náhradu účelně vynaložených nákladů při uznané reklamaci hovoří § 1924 občanského zákoníku. Je-li kupující oprávněn požadovat nápravu vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, nebude mu právo na náhradu nákladu v případném soudním sporu přiznáno.

K tomu je však třeba dodat, že se vždy jedná o nejnižší možné náklady. Pokud například kupující zvolí nákladnější variantu dopravy, není mu prodávající povinen hradit plnou výši skutečně vynaložených nákladů. Prodávající je tedy povinen poskytnout náhradu pouze do výše nákladů nejnutnějších.

Spotřebitel může rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Řízení před Českou obchodní inspekcí je zdarma. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2018 17:18, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.