Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#2237Pokuta 900 Kč za odchod od Vodafonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2014, před 11 lety

Veronika Harthová

Znění stížnosti

Chci odejít od Vodafonu a musím zaplatit 900 Kč pokutu za odchod, což je proti ČTU nařízení.

Můžete mi prosím pomoci?

Děkuji dopředu
Ing. Petr Harth,


Produkt

Tarif Nabito 350


Požadované řešení

Okamžité přenesení telefonního čísla k jinému operátovi bez placení pokuty 900 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2014 14:45, před 11 lety

V případě, že byla smlouva vypovězena, může si společnost účtovat pouze 20% z ceny dosud nevyužitých paušálů. Tato limitace je stanovena v § 63 zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2014 13:29, před 11 lety

Hezký den, pane inženýre,

při výpovědi smlouvy, která byla uzavřena na dobu určitou se závazkem k Minimálnímu měsíčnímu plnění, postupujeme podle platných podmínek, které najdete na http://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzeb-a-zbozi-za-zvyhodnenou-cenu/. Obecně platí, že částku odškodnění počítáme jako jednu pětinu ze součtu Minimálních měsíčních plnění zbývajících do řádného konce smlouvy.

Jestli je váš dotaz stále aktuální, rádi se podíváme na situaci u vašeho zákaznického účtu a částku zkontrolujeme. Napsat nám můžete přes Centrum péče přes odkaz http://tam.je/formular.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 22:47, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.