Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
dne 8.3. 2018 jsem si zaplatila zkušební prémiové členství na seznamce Be2. V ceníku byla v ten den uvedena cena za tuto službu ve výši 39 Kč.
Hned další den, tedy 9. 3. 2018 jsem v souladu s VOP společnosti rozhodla odstoupit od smlouvy ve čtrnáctidenní lhůtě prostřednictvím e-mailu na adrese zakaznickyservis@be2.cz, který je uvedený jako kontaktní adresa pro odstoupení od smlouvy. Nepovinný vzorový formulář uvedený ve VOP nebyl funkční, zadala jsem tedy veškeré informace, které mne pojí ke společnosti.
Celé znění e-mailu, spolu s dodatkem, který jsem odeslala o dva dny později:
Dobrý den,
v souladu s Vašimi obchodními podmínkami tímto emailem uplatňuji právo na odstoupení od smlouvy v zákonné čtrnáctidenní výpovědní lhůtě pro účet založený dne 8. 3. 2018 prostřednictvím této emailové adresy, tedy (viz referenční údaj) s uživatelským jménem "Gabi".
Dále žádám o vymazání veškerých údajů o mé osobě poskytnutých seznamce B2 při registraci na webových stránkách, tedy emailu, jména, adresy bydliště, telefonního čísla a data narození. Nesouhlasím s jakýmkoliv dalším nakládáním s těmito informacemi např. pro účely reklamních sdělení či průzkumů.
Děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.
Doplněk ze dne 10.3. 2018:
K žádosti o odstranění veškerých údajů poskytnutých Vaší společnosti a seznamce Be2 k účtu vedeném přes e-mail (viz referenční údaj) navíc výslovně dodávám žádost o odstranění údajů o mém bankovním účtu, tedy číslo bankovního účtu a kód CVC.
Děkuji,
Gabriela Němcová
K tomuto (prvnímu) vláknu komunikace byl automaticky přidělen ticket s číslem [Ticket#2018030910022733]
a taktéž automatická odpověď:
Vážený člene be2,
děkujeme Vám za Vaši zprávu.
Náš zákaznický servis Vám zodpoví Vaši otázku během 3 pracovních dnů.
Kdykoliv také mužete požádat o pomoc kliknutím na odkaz “Často kladené dotazy” na našich stránkách. Zde také najdete informace o tom, jak svůj profil používat spolu se spoustou dalších zajímavých témat.
S přátelským pozdravem
Váš zákaznický servis
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau
Reakce však nepřišla žádná. Proto jsem žádost urgovala ještě 15. 3. 2018:
Dobrý den,
stále čekám na vyřízení odstoupení od smlouvy a potvrzení o odstranění veškerých mých údajů z vašeho systému.
Němcová
Ani po té se nestalo vůbec nic.
A aby toho nebylo málo, dnes jsem si zkontrolovala výpis z bankovního účtu a zjistila jsem, že Be2 si místo 39 Kč uvedených v ceníku prémiových služeb strhla rovnou 156 Kč.
V VOP ani v ceníku jsem nenašla nic o přirážkách, tuto částku Be2 přiznala až v e-mailu potvrzujícím členství. Takovéto jednání odmítám!
Službu jsem přestala používat hned druhý den a chci se vyvázat z jakýchkoliv vztahů s touto společností.
Děkuji mnohokrát za postoupení mé žádosti a její kladné vyřízení.
S pozdravem,
Gabriela Němcová
Společnost be2 S.à.r.l., datum uzavření smlouvy o měsíčním prémiovém členství na zkoušku 8. 3. 2018, datum odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 9. 3. 2018. Způsob komunikace: e-mail na adresu zakaznickyservis@be2.cz. Žádná komunikace ze strany Be2 do dnešního dne, 19. 3. 2018
Jak jsem již uvedla v odstoupení odeslaném samotné společnosti, požaduji vyřešení odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě, kterou jsem já dodržela, odstranění veškerých mých údajů včetně bankovniho spojení a informacích o kartě ze záznamů společnosti Be2 a všech jejích odnoží.
V neposlední řadě požaduji navrácení peněz v plném rozsahu. Pokud nelze vrátit peníze v plném rozsahu, žádám, aby byl výpočet nevratné výše proveden pouze z částky uvedené v ceníku v den, kdy jsem provadela platbu, tedy z 39 Kč za měsíc a maximálně za ty první 2 dny, ve kterých jsem byla přihlášena ke svému účtu na seznamce.
Děkuji,
Gabriela Němcová
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 6USUNH91
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.