Společnost


Telvis, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22371Nevrácení vyměněných dílů, záruka na nové díly 3 měsíce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2018, před 7 lety

Alena Švecová

Znění stížnosti

Dne 08.03.20018 si tato firma odvezla TV,kde bylo vadné podsvícení.Večer mě tel.sdělili,že musí vyměnit 4 podsvícení za 5400kč.Souhlasila jsem s opravou.12.03.mě Tv přivezli opravenou.Ptala jsem se na rozsah opravy.Bylo mně sděleno,že ze 7mi pásků podsvícení museli vyměnit 6pásků.Lekla jsem se,protože by tudíž oprava stála více peněz.Dále jsem chtěla vyměněné díly zpět,jak to je uvedeno v objednávkovém listě pod č.5.Byli překvapení a argumentovali,že díly nikdo nechce, a tak je májí na dílně a není problém je dodat.Dále uvedli na faktuře ,že záruka na vyměněné díly je 3 měsíce.Ohradila jsem se a následovalo dosti nevybrané vysvětlování.Opravu jsem zaplatila.Po 2 dnech jsem jim zavolala a chtěla vadné díly.Bylo mi řečeno,že si je mám vyzvednout na Praze 4,ohradila jsem se,že chci ,aby mně díly dodali na mojí adresu.Jejich verbální projev nebudu opakovat.Volala jsem o radu a bylo mě řečeno,že záruka na díly není 3 měsícs,ale 2 roky.Nabyla jsem podezření,že výměna podsvícení nebyla v takovém rozsahu .Vadné díly mají výrobní čísla
a kontrola je při takovém způsobu jednání na místě.TV je 4 roky stará a neměla opravu.Dnes jsem tel.kontaktovala p.Horna s tím,že bych chtěla podat reklamaci a komu,a on mně opět hulvátským způsobem odbyl.Na jejich stránkách jsem nenašla žádnou adresu,kam bych se měla obrátit v případě reklamace a stížnosti na hrubé jednání se zákazníky a vysvětlení o chybně napsané faktuře.
Děkuji za pomoc.
Alena Švecová

Na závěr hovoru s p.Hornem jsem mu sdělila,že se obrátím na ČOI.Řekl,že se nemá se mnou o čem bavit a že nemá čas.
Proto se obracím na Vás a děkuji za pomoc.


Produkt

TV SAMSUNG UE 40F6340


Požadované řešení

Na faktuře je záruka na vyměněné pásky LED 02-7 3 měsíce a ne 2 roky.Žádám o vrácení vyměněných vadných dílů.Dále žádám o jasné srozumitelné popsání rozsahu opravy na faktuře.
Žádám o řešení nevhodného chování k zákazníkovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2018 16:20, před 7 lety

Jestliže se společnost sama zaváže k tomu, že vadné díly dodá, měla by tak také učinit. Splnění takové povinnosti lze i vymáhat žalobou na plnění, případně se domáhat náhrady škody, která porušením smluvní povinnosti vznikla (viz § 2913 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Zhotovitel díla má stran věcí, které dodá, pokud se staly součástí díla, postavení prodávajícího podle § 2596 občanského zákoníku. To znamená, že pokud jde pouze o vadu dodané součástky, lze ji reklamovat v době 24 měsíců od převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2018 09:22, před 7 lety

Společnost nám zaslala následující vyjádření:

"Naše firma neregistruje žádnou reklamaci nebo stížnost od paní Aleny Švecové. Pokud má paní Švecová nějakou žádost, může se obrátit na provozovnu naší firmy, kde měla
svoji TV opravovanou, popř. poslat dopis, nebo email do datové schránky.

Jinak se nebudeme vyjadřovat přes média k jakýmkoliv sporům nebo reklamacím našich zákazníků. Pokud chce kdokoliv z našich zákazníků reklamovat provedenou smlouvu o díle - může využít svého práva, viz citace Občanského zákoníku, kterou uvádíte jako rady.

S pozdravem St. Jelínek, jednatel společnosti."

Na základě výše uvedeného vyjádření a skutečnosti, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.