Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#22376Nedodané zboží z 28.2.2018

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2018, před 7 lety

Marie Křoustková

Znění stížnosti

Dne 28.2.2018 jsem si všimla inzerátů, tuším na portále Seznam.cz. Zaujaly mne tam ponožky s motivy koček. Dvoje jsem objednala a řádně zaplatila /28.2./ na účet 2900295296, o čemž mohu doložit doklad z mého internetového bankovnictví. Šlo o částku 130 Kč. Nedostala jsem žádnou objednávku ani jiný doklad, ze kterého bych mohla vycházet a kdy by byla uvedena adresa firmy, kam se mohu případně obrátit. Proto jsem pomocí vyhledavače google.cz našla tyto stránky a připojuji se.


Produkt

nemám k dispozici nic, protože mi neposlali ani potvrzenou objednávku, šlo o dvoje ponožky s motivem obrázku koček, každé byly jiné


Požadované řešení

Od nákupu ustupuji. Požaduji vrácení 130 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 10:01, před 7 lety

Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právo odstoupit od smlouvy. Toto právo může dle bodu 40 Preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU uplatnit kdykoliv od objednání zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy je jednostranným právním jednáním, přičemž k jeho účinností je nezbytné, aby bylo doručeno druhé straně. Jestliže existuje právní nárok na odstoupení, smlouva zaniká v okamžiku, kdy strana mající tento nárok prokazatelně oznámí straně druhé, že jej využívá.

V § 1827 občanského zákoníku je závazně stanoveno, že podá-li spotřebitel objednávku prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku, je podnikatel povinen prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku neprodleně potvrdit její obdržení. To neplatí při uzavírání smlouvy výlučně výměnou elektronické pošty nebo obdobnou individuální komunikací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2018 11:44, před 7 lety

Dobrý den,

zašlete nám, prosím, potvrzení o platbě, objednávku dohledáme a situaci prověříme. Potvrzení zašlete na náš zákaznický servis zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk

Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2018 15:28, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 09:51, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.