Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,dnes jsem od společnosti Natura med obdržel jákesi tablety na hubnutía fakturu na 648kč s dopisem,kde je mi oznámeno,že jsem si to objednala že mi to budou posílat každý měsíc.tablety jsem zabalil a poslal zpět na adresu uvedenou v dopise.Bude to takto stačit? Internet je plný negaticních komentářů na chování této společnosti.
Díky.
S pozdravem Jan Bláha
Chitosan
prosím o potvrzení,že jsem udělal vše abych se této společnosti zbavil.
|
Tweet |
Podle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy o koupi zboží do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy je jednostranným právním jednáním, přičemž k jeho účinností je nezbytné, aby bylo doručeno druhé straně. Pojem dojití předpokládá, že projev vůle se dostane do osobní sféry příjemce a tím dochází k možnosti příjemce seznámit se s obsahem právního jednání. Doporučujeme si uchovat důkaz o tom, že spotřebitel od smlouvy odstoupil a žádal zrušení objednávky.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den, pane Bláho,
omlouváme se za naši pozdní reakci, ale Vaše stížnost se nám zde zobrazila až nyní po reakci dTestu. Pokud jste vše odeslal zpět, mělo by již být vše vyřízeno. Abychom vše mohli zkontrolovat v našem systému, zašlete nám prosím Vaši celou adresu nebo zákaznické číslo.
Děkujeme a přejeme hezký den.
Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.