Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22379Nekvalitní vagón první třídy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2018, před 7 lety

Petr Minařík

Znění stížnosti

Dne 1. 3. ve vlaku Hutník odjíždějící v 18:24 z Prahy hlavního nádraží jste připojili vagon první třídy který odpovídal standardu tak před 20 lety. Bez wifi, klimatizace.


Produkt

První třída


Požadované řešení

zajistit kvalitní vagon


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2018 11:18, před 7 lety

Kategorie vlaků včetně jejich vybavení specifikuje příloha č. 6 Smluvních přepravních podmínek viz https://www.cd.cz/assets/info/cim-se-ridime/sppo-zmena-12_cb.pdf

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.

Pokud se spotřebitel domnívá, že se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky, pak může zvážit podání podnětu pro porušení zákona o ochraně spotřebitele dozorovému orgánu v dané oblasti České obchodní inspekci. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 17:02, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.