Společnost


Shell Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2238Nevrácení peněz, po uplynutí reklamační lhůty.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2014, před 11 lety

Tomas Blaha

Znění stížnosti

Reklamoval jsem tablet za smart body+doplatek ve výši 4460 Kč. Reklamační lhůta uplynula již 23.1.2014 a dodnes nepřišli peníze na účet, i po několika telefonických urgencí.


Produkt

Ainol novo10 Captain.


Požadované řešení

Chtěl bych vznést žalobu, jelikož ani takovéhle společnosti neměly dovolovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 15:05, před 11 lety

V případě, že je uplatněna reklamace, má obchodník 30 dní na její vyřízení. Pokud se tak nestane, svědčí mu dle § 19 odst. 3 stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. Tedy i právo na odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2015 13:14, před 10 lety

Společnost Shell Czech Republic a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Vhodné je právní zastoupení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.