Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#22383Pokazené chladenie chladničky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2018, před 7 lety

Mária Pálešová

Znění stížnosti

Kúpili sme nie najlacnejší výrobok značky Samsung chladničku s mrazničkou.Po dvoch rokoch a dvoch mesiacoch nám odišlo chladenie chladničky. Keď sa dá na nižší stupeň chladenia kazí sa všetko čo sa v nej nachádza. Dám na vyšší stupeň 2°C tak v chladničke v zásuvkách sa všetko zmrazí ako v mrazničke, ale mraznička nám normálne mrazí. Strašne v nej praská a niekedy hučí.


Produkt

Chladnička s mrazničkou Samsung RB37J5235SSEF SG COMBI


Požadované řešení

Preto žiadam aby nám bola uznaná záručná doba a oprava zdarma, pretože nieje možné aby tak drahý výrobok slúžil zákazníkovi len tak krátky čas. Za skoré riešenie tohto problému vopred ďakujem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 12:35, před 7 lety

Pokud spotřebitelka vadu zjistila až po uplynutí záruční doby, reklamovat tuto vadu již nemůže. Prodávající zodpovídá za vady výrobku po dobu dvaceti čtyř měsíců od koupě dle ustanovení § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud nebyla dohodnuta delší záruční doba, prodávající již nemá žádnou povinnost, aby se reklamací zabýval.

Vůči výrobci nemá kupující z titulu kupní smlouvy žádný vztah. Závazky z vadného plnění vůči kupujícímu má pouze prodejce, a to v zákonné, popřípadě prodloužené záruční době, pokud byla sjednána.

Pokud výrobce projevil ochotu zabývat se vadou výrobku, učinil tak nad rámec svých zákonných povinností. Záleží jen na výrobci, zda v rámci zachování dobrého jména bude ochotný se dohodnout se spotřebitelem na případné mimozáruční bezplatné opravě či slevě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 22:39, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.