Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Kúpili sme nie najlacnejší výrobok značky Samsung chladničku s mrazničkou.Po dvoch rokoch a dvoch mesiacoch nám odišlo chladenie chladničky. Keď sa dá na nižší stupeň chladenia kazí sa všetko čo sa v nej nachádza. Dám na vyšší stupeň 2°C tak v chladničke v zásuvkách sa všetko zmrazí ako v mrazničke, ale mraznička nám normálne mrazí. Strašne v nej praská a niekedy hučí.
Chladnička s mrazničkou Samsung RB37J5235SSEF SG COMBI
Preto žiadam aby nám bola uznaná záručná doba a oprava zdarma, pretože nieje možné aby tak drahý výrobok slúžil zákazníkovi len tak krátky čas. Za skoré riešenie tohto problému vopred ďakujem.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka vadu zjistila až po uplynutí záruční doby, reklamovat tuto vadu již nemůže. Prodávající zodpovídá za vady výrobku po dobu dvaceti čtyř měsíců od koupě dle ustanovení § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud nebyla dohodnuta delší záruční doba, prodávající již nemá žádnou povinnost, aby se reklamací zabýval.
Vůči výrobci nemá kupující z titulu kupní smlouvy žádný vztah. Závazky z vadného plnění vůči kupujícímu má pouze prodejce, a to v zákonné, popřípadě prodloužené záruční době, pokud byla sjednána.
Pokud výrobce projevil ochotu zabývat se vadou výrobku, učinil tak nad rámec svých zákonných povinností. Záleží jen na výrobci, zda v rámci zachování dobrého jména bude ochotný se dohodnout se spotřebitelem na případné mimozáruční bezplatné opravě či slevě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.