Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22387Neoprávněné vymáhání 2530ti Kč

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2018, před 7 lety

Milena Chodurová

Znění stížnosti

Dne12.2. jsem zaplacením částky 149Kč, uzavřela smlouvu s Academic Singels. Ihned poté,kdy jsem zjistila, že se vlastně jedná o seznamku B2,s kterou jsem již měla špatnou zkušenost, jsem smlouvu vypověděla zaslaným doporučeným dopisem dne16.2., tedy v dostatečné lhůtě pro vypovězení. Dnes jsem si byla na poště ověřit, zda dopis došel na místo určení. Dopis byl nalezen až na nějakém mezinárodním místě.Tedy, zřejmě, došel až do Luxemburku. Podací lístek RR261248882CZ cena 100Kč.
Opět jsem poslala dopis s vysvětlením. Dnes jsem na mailu přijala výhružný dopis od B2, kde mi hrozí až soudním vymáháním pohledávky.
Nechápu, jak společnost, na kterou je tolik stížností, může dále nabízet své služby. Mgr.Milena Chodurová.


Požadované řešení

Zrušení smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 07:16, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či doporučeného dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, fax, podací lístek a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2018 16:05, před 7 lety

ID: OLL6NA96


Dobrý den.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala, přepošlete nám prosím potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 20:35, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.4.2018 11:10, před 7 lety


Milena Chodurová

Dobrý den. V podstatě nevím, v jaké fázi se můj problém nachází. Ještě asi 2x mi společnost B2 poslala žádost o potvrzení pošty o odeslání Výpovědi.Jelikož jsem opět poslala potvrzení o výpovědi zdne 16.2. a doručern 23.2.2018 (potvrzeno poštou) a dopis odeslán 19.3.a doručen 23.3.2018(potvrzeno poštou),opět mě společnost žádala o zaslání potvrzení. Odepsala jsem, že už žádné další potvrzení zasílat nebudu, když nereagovali na mé odeslané . Já to pošlu, vydám opět 100Kč na podací lístek a opět společnost bude žádat další potvrzení.
Upozorňovali mě na předání mého případu na oddělení pohledávek. Já už nemíním nic zasílat,je to pro mě velký výdaj.
Děkuji Vám za podporu a snahu vyřešení. Mgr.Milena Chodurová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2018 13:10, před 7 lety

ID: OLL6NA96


Dobrý den.

Potvrzení o odeslání Výpovědi ke dni 16.02.2018 jste nám žel doposud nezaslala - Váš email byl odeslaný bez přílohy a na (opakovanou) výzvu ze strany Zákaznického centra ze dne 09.04.2018, o její přiložení, jste již nereagovala,

děkujeme Vám za pochopení a prosíme Vás o zaslání uvedeného dokladu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2018 09:17, před 7 lety

Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.5.2018 14:23, před 7 lety


Milena Chodurová

Dobrý den. Dne 15.5. mi přišla email.zpráva, že společnost B2 po přezkoumání mého případu souhlasí se zrušením mého Premium členství a v budoucnu již nebudou strženy žádné členské poplatky či zasílány požadavky na úhradu členství.Odd.pohledávek, Jana Hájková.
Jenže! Dnes mi přišel První upomínkový dopis z Intrum Czech, že jménem jejich klienta

BE2Gmbh(ref.č. 2305049983)byli pověřeni inkasem mého dluhu, který je 88,98 EUR.
Neuhrazený úrok po splatnosti (17ti dnů) se každým dnem zvyšuje. !

Už nerozumím ničemu. Díky za případnou pomoc. Mgr.Milena Chodurová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.5.2018 13:11, před 7 lety

ID: OLL6NA96


Dobrý den.

Uvedený upomínkový dopis prosím neberte v úvahu, byl na Vaši adresu zaslaný nedopatřením.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 18:06, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.6.2018 18:36, před 7 lety


Milena Chodurová

Dobrý den. Společnost B2 ustoupila od vymáhání. Děkuji za účast v mém případě.
Mgr.Milena Chourová.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 10:57, před 6 lety

Na základě výše uvedeného sdělení stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.