Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.1. 2018 jsem objednal a převodem na účet zaplatil 539,- Kč za zboží.
Dodnes nemám zboží ani žádnou informaci o jeho dodání.
Požádal jsem o řešení cestou e komunikace - bez odpovědi. Zákaznická linka není dostupná.
Tenisky na vysoké platformě.
Komunikovat.
Dodat zboží nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
napište mi, prosím, číslo Vaší objednávky, společně situaci s nedoručeným zbožím vyřešíme. Děkuji.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Zdravím.
Číslo objednávky jsem si bohužel nezapsal. Platba proběhla 29.1. 2018 převodem z účtu 461703163, VS 101045636.
Ing. Josef Novotný
tel. 725 449 232
email: skifnovotny@seznam.cz
Dobrý den,
variabilní symbol je číslo objednávky. Dle sledovacího čísla zásilky je zásilka uložena na poště. Se sledovacím číslem Vás budeme telefonicky kontaktovat.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
O.K. děkuji za vyřízení.
Od pošty jsme žádné vyrozumění nedostali.
J.Novotný
Dobrý den,
nemáte za co.
Hezký den přeje
Aneta J..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení: