Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#22389Nevyžádané telefonáty s nabídkou zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2018, před 7 lety

Petra Foglarová

Znění stížnosti

Dobrý den, 19.3.2018 mě kontaktovala operátorka s nabídkou testovacího balíčku vitamínů od dané společnosti. Ve slabé chvilce jsem s nabídkou testovacího balíčku souhlasila. Ještě tentýž den jsem volala nazpaměť, že o dané zboží nemám zájem a odstupují od smlouvy ale telefon daná společnost nebere. Napsala jsem tedy mail. Chtěla bych poradit jak se co nejrychleji a nejefektivněji této společnosti zbavit. Moc děkuji Foglarová


Produkt

Nabídka vitamínů


Požadované řešení

Co nejrychleji odstoupit od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 12:12, před 7 lety

Podle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy o koupi zboží do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Tato 14 denní lhůta však stanoví, kdy nejpozději může spotřebitel od takové smlouvy odstoupit. Na základě bodu 40 Preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU, však má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ještě před započetím běhu této lhůty, tedy může od smlouvy odstoupit ještě před tím, než zboží převezme.

Odstoupení od kupní smlouvy je jednostranným právním jednáním, přičemž k jeho účinností je nezbytné, aby bylo doručeno druhé straně. Pojem dojití předpokládá, že projev vůle se dostane do osobní sféry příjemce a tím dochází k možnosti příjemce seznámit se s obsahem právního jednání. Doporučujeme si uchovat důkaz o tom, že spotřebitel od smlouvy odstoupil a žádal zrušení objednávky.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2018 14:49, před 7 lety

Dobrý den, paní Foglarová,
na základě Vaší žádosti jsme testovací balíček tímto stornovali a nebude Vám odeslán. Naše zákaznická linka 389 005 115 je k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 16:00. Pokud Váš hovor nebyl odbaven, volala jste pravděpodobně mimo pracovní dobu.

Děkujeme a přejeme hezký den.

Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.3.2018 15:18, před 7 lety


Petra Foglarová

Dobrý den, ráda bych vás také poprosila o vymazání veškerých mích osobních údajů včetně tel. čísla z vaší databáze. O co jsem vás žádala i v e-mailu o odstoupení smlouvy s vaší společnosti. Bylo mi to přislíbeno i vaší operátorkou pí. Petrovou se kterou se mi dnes podařilo přes zákaznický servis spojit. Moc děkuji za ochotu vyřešit můj problém ale v každém případě pošlu odstoupení od smlouvy i doporučeně poštou.
S pozdravem Petra Foglarová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 15:40, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2018 09:10, před 7 lety

Dobrý den, paní Foglarová,

jelikož Vaše objednávka byla stornována, nedošlo ke zpracování osobních údajů. Vaše telefonní číslo bylo tímto vymazáno. Potvrzujeme Vám, že žádné Vaše osobní údaje neevidujeme. Toto potvrzení Vám dorazí také emailem. Zároveň Vás chceme ujistit, že zasílat zrušení objednávky poštou již nemusíte, jelikož jste tak učinila telefonicky a emailem.

Děkujeme a přejeme hezký den.

Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.3.2018 09:22, před 7 lety


Petra Foglarová

Hodnocení:

Komentář: Doufám, že pro mě daná věc tímto e-mailem končí. Děkuji firmě NaturaMed za ochotu řešit a vyřešit můj problém. A také dTestu za jejich ochotu. Hezký den PETRA FOGLAROVÁ