Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, 11.7.2017 jsem si u Vodafonu zakoupila telefon Vodafone smart N8. Zároveň jsem si koupila ochrané sklo a pouzdro. I přesto, že jsem ho měla chráněny se mi stalo, že mi spadnul a v pravo na kraji mi praskl displej. Po pár měsících mi přestal fungovat zvuk. Telefon i přesto že byl zapnutý na plnou hlasitost šel hrozně potichu. Zároveň při hovoru mě druhá strana slyšela jakoby zdálky. Telefon jsem dne 23.1.2018 reklamovala. S tím, že zaměstnanec ve Vodafonu uvedl do zprávy stav přístroje: prasklý displej,poškrábány,špinavý,obouchane boky. Špinavý v tom stylu, že když si člověk někam položí telefon, nebo dá do kapsy, do auta,je jasný že to nebude stále lesklý mobil jako když si ho koupíte v krámě. Reklamace se mi vrátila dne 29.1.2018 s tím, že je telefon opraveny. Vyměne sluchátko\5046D a destička\V610 a návrh na opravu bez záruky displeje za cca 1300. Telefon jsem po vyzvednuti doma nabila a zjistila, že stále nejde. Zároveň jsem měla všechny data v mobilu jako předtím, takže obnova továrního nastavení jak píšou v reklamačním listu určitě nebyla,protože tato společnost si účtuje zálohování dat na flashdisk 500 korun. Telefon jsem tedy opět reklamovala s tím, že to nejde a oni mi teď zamítli reklamaci. Volali mi z Vodafonu, ze telefon je zašpinění a proto to nejde, cena opravy na vlastní náklady 1400 Kč a do popisu opravy mi napsali : vráceno zpět bez opravy z důvodu nesouhlasu nebo nevyjadreni se k cenovemu návrhu. Když jsem se rozčílila na pobočce v Liberci, tak mě řekli že si mám zavolat na soudního znalce nebo na servis, ale tohle přeci má řešit Vodafon?!
Děkuji, Peterová
Vodafon smart N8
Záruční reklamace
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Uplynulo-li však od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den, paní Peterová,
rádi se na Vaši reklamaci ještě podíváme. Prosím obraťte se přímo na kolegy z Reklamačního oddělení prostřednictvím formuláře, který najdete na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý večer, dne 21.3.2018 jsem se tedy obrátila na Vaše stránky a napsala stejný popis jako zde uvádím. Budu tedy čekat na vyjádření.
Děkuji, s pozdravem Peterová
Dobré ráno, paní Peterová,
na Vaši reklamaci odpovíme e-mailem co nejdřív, nejpozději do 30 dnů. Děkujeme za trpělivost.
S přátelským pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.