Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#22392Zamítnutí reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2018, před 7 lety

Miroslava Peterová

Znění stížnosti

Dobrý den, 11.7.2017 jsem si u Vodafonu zakoupila telefon Vodafone smart N8. Zároveň jsem si koupila ochrané sklo a pouzdro. I přesto, že jsem ho měla chráněny se mi stalo, že mi spadnul a v pravo na kraji mi praskl displej. Po pár měsících mi přestal fungovat zvuk. Telefon i přesto že byl zapnutý na plnou hlasitost šel hrozně potichu. Zároveň při hovoru mě druhá strana slyšela jakoby zdálky. Telefon jsem dne 23.1.2018 reklamovala. S tím, že zaměstnanec ve Vodafonu uvedl do zprávy stav přístroje: prasklý displej,poškrábány,špinavý,obouchane boky. Špinavý v tom stylu, že když si člověk někam položí telefon, nebo dá do kapsy, do auta,je jasný že to nebude stále lesklý mobil jako když si ho koupíte v krámě. Reklamace se mi vrátila dne 29.1.2018 s tím, že je telefon opraveny. Vyměne sluchátko\5046D a destička\V610 a návrh na opravu bez záruky displeje za cca 1300. Telefon jsem po vyzvednuti doma nabila a zjistila, že stále nejde. Zároveň jsem měla všechny data v mobilu jako předtím, takže obnova továrního nastavení jak píšou v reklamačním listu určitě nebyla,protože tato společnost si účtuje zálohování dat na flashdisk 500 korun. Telefon jsem tedy opět reklamovala s tím, že to nejde a oni mi teď zamítli reklamaci. Volali mi z Vodafonu, ze telefon je zašpinění a proto to nejde, cena opravy na vlastní náklady 1400 Kč a do popisu opravy mi napsali : vráceno zpět bez opravy z důvodu nesouhlasu nebo nevyjadreni se k cenovemu návrhu. Když jsem se rozčílila na pobočce v Liberci, tak mě řekli že si mám zavolat na soudního znalce nebo na servis, ale tohle přeci má řešit Vodafon?!

Děkuji, Peterová


Produkt

Vodafon smart N8


Požadované řešení

Záruční reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 11:55, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Uplynulo-li však od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2018 14:07, před 7 lety

Dobrý den, paní Peterová,

rádi se na Vaši reklamaci ještě podíváme. Prosím obraťte se přímo na kolegy z Reklamačního oddělení prostřednictvím formuláře, který najdete na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.3.2018 20:41, před 7 lety


Miroslava Peterová

Dobrý večer, dne 21.3.2018 jsem se tedy obrátila na Vaše stránky a napsala stejný popis jako zde uvádím. Budu tedy čekat na vyjádření.

Děkuji, s pozdravem Peterová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2018 08:19, před 7 lety

Dobré ráno, paní Peterová,

na Vaši reklamaci odpovíme e-mailem co nejdřív, nejpozději do 30 dnů. Děkujeme za trpělivost.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 19:03, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 23:09, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.